Jump to content

Pussebenk.


Skyttergutt

Recommended Posts

Du legger våpenet oppi, og strammer fast kolben bak. Konseptet er enkelt, men fungerer greit for meg. Riflene mine vrir seg/ snur seg litt i benken når du strammer dem fast,- slik at de blir ikke stående oppspent i "vater" hvis det er et poeng.

 

Ved montering av kikkertsikter eller lignende, vatrer jeg i stedet av selve pussebenken.

 

Har hatt benken 2,3,4 år nå, og er fornøyd. Benken står også nokså støtt på underlaget.

 

http://www.skytterlinken.no/

 

Se nettbutikken, pusseutstyr. Er modellen betegnet "Pusserampe Tipton" jeg har.

Link to comment
Share on other sites

Er åpen for alle forslag,men benker til over 1000 kr kommer til å bli uaktuell.Da lager jeg meg heller enn sjøl :wink:

 

Ett forslag ser du her.......og jeg ville heller ikke betale overpris... :wink:

Noen timers arbeid på jobb, så var denne "i boks"!

Sammenleggbar er den også.

normal_022.jpg

normal_004.jpg

 

Til informasjon så er kantene der stokken hviler på kledd med gummi i etterkant.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Tetra Gun pussebenk, og er godt fornøyd med den. Den er stødig og "låser" våpenet godt, samtidig som den er skånsom mot treverket. Mener jeg betalte rundt 700kr for den.

 

Ser ut til å være akkurat lik den Tipton jeg henviste til ovenfor, bare annen farge. Er som sagt godt fornøyd med min pussebenk jeg også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...