Jump to content

Kryss i taket. MBO sine sider er oppe og går igjen.


G.Larson

Recommended Posts

Jeg bor "rett over skauen" for MBO, vi snakker om ca 2km, så jeg kjenner litt til han etter et par tre handler. Det er et par viktig ting som gjelder om du skal handle med Magne, du MÅ vite hva du skal ha og du MÅ vite hva varen koster i butikken "hjemme". Om du skal ha kurante merker, så er han faktisk ofte grisebillig. Jeg har selv kjøpt europeisk optikk av han til særdeles gunstige priser. Om du kommer til han og sier at du trenger en ny kikkert til den gamle mauseren og du ikke har satt deg inn i hvilke merker som er i de forskjellige kvalitetsskiktene, ja da kan du fort gå skoa av deg! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ha ha ! ja han har talegavene i orden ! Jeg kjøpte en kikkert håndkikkert av han på Rørosmart'n for noen år siden som skulle være det maksimale for pengene og jeg prøvde jo den bare inne i lokalet og da så jo ting greit ut . Etter noen uker syns jeg den ble gusten og grå og vanskelig og stille klart men jeg brukte den jo bare som den var . Så like før Rørosmart'n neste år megynte jeg og se dobbelt i den og det føltes som jeg hadde drukket ei flaske sprit :D Jeg dro da på mart'n igjen og han stod på samme sted og jeg hadde med kikkerten tilbake for og reklamere på den . Rett i andre enden i lokalet var sena og der stod det to pene jenter og sang da ga jeg han kikkerten og ba han kikke litt på de pene jentene og da ble han slik :shock: Jaggu var de pene ja men det var da pokker så mange de ble :lol: Fortalt han da at dette var hans toppkikket til en rimelig penge i fjor så da lurte jeg på om han hadde samme merket i år ! nei det hadde han ikke for disse hadde det hvert mye problemer med men her skjønner du sa han her er en bra kikkert så ta denne du :!: jeg så jo med en gang at den kostet over tusen kr. mere enn den jeg hadde kjøpt så jeg regnet med og måtte betale litt mellomlegg men det var ikke noe problem for dette var garanti sa han . Når kikkerten greide og få fram fire pene damer av to var den så verdigfull at den skulle han bruke selv. :lol: Kikkerten jeg fikk igjen fungerer bra fortsatt og jeg er fornøyd :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...