Jump to content

Ferskvarnsgarn


Ryfylke

Recommended Posts

Er det noen som har tips til kjøp av ferskvannsgarn :?:

 

Må innrømme at jeg ikke er helt inne på dette, men tenkte at kombinere litt jakt og fiske til høsten må bli gildt. Har mulighet til både og.

Hvilken maskestr brukes, og hvordan er sammenhengen mellom str på fisk og maskestr??

Link to comment
Share on other sites

Alle sportsbutikkar med litt fiskeutstyr har som regel litt utvalg. Nokre jernvarehandlar etc og.

Det fins forresten mykje på nettet, berre å google.

 

Kva du skal kjøpe er heilt avhengig av kva du skal fiske, kor du skal fiske, korleis du skal fiske, kva fisk du vil ha og "kvaliteten" på vatnet. Her fins det meste, og du kan få laga det meste som ikkje fins.

 

Eit heilt standard settegarn kosta vel som regel ca 300 - 350 kr.

 

Edit: Maskevidde:

Vi kan ta utgangspunkt i Jensen-serien til prøvefiske som går frå 21 mm til 45 eller 52 mm maskevidde. Innanfor det tar du det meste av ørret eller røye som er etande. Til fiske etter vanleg, passeleg matfisk kan det passe med feks 29 mm, kanskje opp mot 32 og 35 om fisken i vatnet er veldig bra. Er fisken i vatnet mindre, kanskje gå ned mot 26 eller 24 mm.

Det vil alltid vere fristande å gå opp i maskevidde for å få større fisk, men hugs for all del på at du kan øydelegge eit vatn viss ein fiskar for hardt med for stor maskevidde.

No hugsar eg ikkje formelen / tabellen i hovudet, men vil tru du får mest fisk på 250 - 300g (aure) på eit 29 mm garn. Men det skal eg ikkje seie heilt sikkert altso

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener bruker fra 22omfar til 18 omfar.. (22omfar er mindre en 18)

Da får jeg fisk på 200gram til 600gram.. fin fisk til mat.

Men det pleier og ligge på 3-400gram.

 

SÅ abefale jeg og kjøpe nailongarn ikke sånne "tøygarn".. vet ikke hva det heter.

Mener jeg har sett garn ned til 200kr pr stk.. + garnpinne. (pinne, det bør du ha)

 

mener jeg har sett noe garn på biltema også til en greipris men har vel aldri lakt merke til størrelsene på de.

 

Eller søk på nettet som andre og sier masse billige plasser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...