Jump to content

import av kikkertsikte frå the optic zone?


Manof

Recommended Posts

her om dagen bestilte eg eit leupold-sikte frå opticsplanet, men fekk beskjed om at dei ikkje fekk lov til å eksportere produkta til Leupold. har forsøkt theopticzone.com no.

 

nokon med erfaring med dette? nokon som har kjøpt LEUPOLD frå the optic zone det siste året og vet det fungerar?

Link to comment
Share on other sites

Opticsplanet.com er noe dritt å handle fra! (unnskyld utrykket)

Har bestilt varer ved to anledninger og det var masse styr begge gangene. De kunne for eksempel sende meg en lykt til et våpen, men batteriene til lykta kunne de ikke sende. Det var så mye frem og tilbake at jeg aldri mer skal handle fra de.

 

Chattet med de ansatte på chatte-hjelpen hvor jeg fikk beskjed om at denne varen kunne jeg kjøpe (et kikkertsikte). Bestilte, men fikk så ingen vare. Noen uker etterpå skrev jeg mail og forklarte situasjonen hvor svaret var at denne varen kunne se ikke sende. Jeg hadde jo tidligere spurt om akuratt det, og da fikk jeg ja. Herregud for en latterlig bedrift.

 

 

www.theopticzone.com har jeg bestilt et Bushnell kikkertsikte fra. Veldig rask og god service fra de.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...