Jump to content

Kjøp av løse knivblader???


Fear125

Recommended Posts

heisann, jeg har et lite knivlagings prosjekt på gang, men jeg finner ikke det knivbladet jeg er ute etter noe sted. Finner nesten ikke knivblader i det heletatt: :shock:

 

Så setter gjerne pris på linker osv som kan veilede meg til det knivbladet jeg vil ha, variant og størrelser har ingenting å si:)~

Link to comment
Share on other sites

Øhh....

Mener du at noen skal kunne hjelpe deg med det du vil ha uten å fortelle hva du vil ha, mens du samtidig skriver at variant og størrelse ikke betyr noe ?

Du vil altså ha noe, men du vet ikke hva og det spiller heller ingen rolle hva.

Du er m.a.o. ute etter et eller annet kvivblad, er det sånn å forstå ?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei

Her er en link til forskjellige varianter av helle knivblader. Står ingenting på siden om at det går an å kjøpe løse knivblader, men det går. Bare å sende en mail til de med hvilke du ønsker å bestille. Godt utvalg av forskjellige typer, god kvalitet og relativt rimelige knivblader.

 

http://www.helle.no/Default.aspx?tabid= ... uage=nb-NO

Link to comment
Share on other sites

stemmer det El Gringo eller hadde jeg ikke skrevet det jeg skrev. Som sagt er ute etter en type knivblad, men vet ikke helt hva jeg skal ha, så derfor spør jeg slik jeg gjør for å få mest mulig forslag så jeg kan lete videre. Er vell ikke så ille det, et sted må man jo begynne, så hvorfor ikke spørre i et forum der folk har peil...

 

takker for masse bra linker skal gå igjennom dem etter skolen:) gleder meg:P

 

skal gi tilbakemelding på hvordan søket går

Link to comment
Share on other sites

Men knivblad frå Mora og Frost er nok desidert best, sjølv om ikkje alle har like "fancy" design.

Vel, formen på det tradisjonelle moraknivbladet gjør at jeg synes det er svært vanskelig å få til noe som er estetisk tiltalende med et slikt blad.

 

Så jeg ville kanskje valgt noe annet enn det eies anbefaler.

Link to comment
Share on other sites

Øhh....

Mener du at noen skal kunne hjelpe deg med det du vil ha uten å fortelle hva du vil ha, mens du samtidig skriver at variant og størrelse ikke betyr noe ?

Du vil altså ha noe, men du vet ikke hva og det spiller heller ingen rolle hva.

Du er m.a.o. ute etter et eller annet kvivblad, er det sånn å forstå ?

:shock:

Link to comment
Share on other sites

Hei sann!

Vil anbefale deg å melde deg inn i norsk knivklubb. Da får du tillsendt medlemsblad noen ganger i året. Det er det massse nyttig info for oss som lager kniv og knivstell. Linker til masse smeder og utstyrsleverandører. Det var en som anbefalte messa på elverum. Han er jeg enig med. Der finner du det meste, likeså villmarksmessa på lillestrøm / vikingeskipet på hamar. Den påstanden om at fabrikk blader er de beste skal du være forsiktig med å høre på. Lite som kan måle seg med skikkelig smearbeid. Lykke til som knivmaker !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...