Jump to content

Sauer 303


358 Win

Recommended Posts

Leverer de fortsatt denne bare i 300winmag? :roll:

Har de startet å levere den i 9,3x62 å!!!???? :shock::shock::shock:

Hvis de har fått bort barnesykdommene, og børsa har begynt å funke, så skal jeg f.... meg ha

en sånn i 9,3! NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ 8)

Jeg er villig til å selge grombørs for en slik.

Gi bud:

Sako 75 Hunter SS i 300 win mag m/ recknagel svingmontasje. 3-12x56 Meopta (ny).

Link to comment
Share on other sites

Leverer de fortsatt denne bare i 300winmag? :roll:

Har de startet å levere den i 9,3x62 å!!!???? :shock::shock::shock:

Hvis de har fått bort barnesykdommene, og børsa har begynt å funke, så skal jeg f.... meg ha

en sånn i 9,3! NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ 8)

Jeg er villig til å selge grombørs for en slik.

Gi bud:

Sako 75 Hunter SS i 300 win mag m/ recknagel svingmontasje. 3-12x56 Meopta (ny).

 

Hmm nei da ville jeg heller kjøpt meg en Browning Longtrack i 9.3X62 den er mye finere og har funksjon og pressisjon som tukter det meste 8)

 

Vet ikke om de har begynt og levere enda i andre kaliber og og barnesykdommene er fjernet men tror det...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Har skutt med begge i 30-06 og dette er fine våpen begge to og at Sauer har bedre avtrekk enn noen annen auto tørr jeg og påstå . Den gummierte stokken på Browningen er dritgod og hele børsa er utrulig fin og man må ut med nesten ti høvdinger i forskejell noe jeg ikke har syns har sin verdi . En Longtrack kan du også mont. demper på som så langt en Sauer ikke takler.

Skulle gjerne ha byttet ut min Bar 2 i en longtrack men det tragiske er at de ikke leveres i 338 WM. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Idag, etter 2 års venting var jeg å hentet min 303 Elegance i 30-06 hos Magne Landrøe.Nydelig våpen.Det var også 56 cm lang pipe på børsa, noe som jeg synes er en fordel, mindre smell,mindre muningsvipp,mindre munningsflamme, bedre sving og høyere utgangshastighet. En leupold 3-9 x 36 blir foreløpig montert for testskyting i morgen,

Innen jakta neste år skal Leupolden kompletters med en Zeiss 1-4 Varipoint.

Etter en del fram og tilbake ser det ut som Sauer begynner og få orden på 303`n.30-06 303 begynner nå å komme ut på markedet.

Link to comment
Share on other sites

Idag, etter 2 års venting var jeg å hentet min 303 Elegance i 30-06 hos Magne Landrøe.Nydelig våpen.Det var også 56 cm lang pipe på børsa, noe som jeg synes er en fordel, mindre smell,mindre muningsvipp,mindre munningsflamme, bedre sving og høyere utgangshastighet. En leupold 3-9 x 36 blir foreløpig montert for testskyting i morgen,

Innen jakta neste år skal Leupolden kompletters med en Zeiss 1-4 Varipoint.

Etter en del fram og tilbake ser det ut som Sauer begynner og få orden på 303`n.30-06 303 begynner nå å komme ut på markedet.

 

Hva var prisen om jeg tør spørre?? :D

Link to comment
Share on other sites

Har ikke lyst til å gå ut med prisen av hensyn til Landrøe.Synes selv jeg fikk et godt tilbud for 2 år siden så jeg bestilte børsa da.Noen har sikkert fått en bedre pris enn meg og noen har sikkert fått dårligere pris enn meg. Derfor synes jeg det ikke er riktig å si noe om pris her på forumet.

Så forøvrig på tråden om 303 på robsoft forumet at kikkertmontasje til Tikka kan brukes på Sauer 303,står til og med bilde av det.

Nå skal jeg ut og prøve børsa, så får vi se om alt fungerer som det skal.

Link to comment
Share on other sites

hallo hvorfor ikke prøve benelli.gjorde det jeg .pga di klarte ikke og levere.helt topp fungerer den

 

fordi Benellien er noe av det styggeste jeg har sett. Ser ut som et våpen fra star-wars filmene.

normal_hk770_004.jpgnormal_hk770_006.jpg

 

Hvis det er klassiske linjer som er målet (som for meg) investerte jeg i en ny stokk til en ellers nokså stygg børse til en pris oppunder en standard 303.På kjøpet fikk jeg verdens mest funksjonsikre halvauto :)Men 303en er jaggu pen den også, særlig den med rett klassisk stokk og den oppspenneren er genial

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...