Jump to content

Skitur med god kakaopremie.


Mauser68

Recommended Posts

Kjøpte meg nye ski denne veka her, etter fjorårets påsketur ( med litt alkoholinntak ) sørga for at dei gamle skiene ikkje ville meir. Blei eit par med Madshus Voss, kanskje ikkje heilt tilfeldig, men greie ski til ein fornuftig pris. :)

 

Tenkte at i dag måtte eg teste desse her, og ta årets første skitur. Kjerring og unger har testa skiene før i jula, men eg hadde desverre anledning til dette, så eg måtte gå til fots på vegen i stadenfor.

 

I dag, så ville minste jenta være med, og med litt lokking om et par runder i lysløypa ville resultere i ein koseleg lunch, med rista brødskiver og god heimelaga kakao, så var ikkje det akkurat så veldig vanskelig. Turen gjekk greitt og var unnagjort på ca 1.5 time, minstejenta var blitt meget mykje betre på ski, sidan fjoråret, så det var topp. Kjerringa og dei 2 andre reiste til sentrum for å handle..

 

Minstejenta på snart 6 år

Skitur1.jpg

 

Undertegnede, som IKKJE akkurat har vært på smilekurs i dag, og minstejenta i bakgrunnen....

Skitur2.jpg

 

Så til premien, nemlig kakaoen. Man tager å smelter ca 50 gram margarin i ei panne:

Skitur3.jpg

 

Så rører me sammen 2 ss delvis toppa med Regia kakaopulver og 6 ss med sukker :

Skitur4.jpg

 

Når dette er delvis smelta og rørt sammen, så ser det slik ut :

Skitur5.jpg

 

Så tar me ein gammel skvett kaffi, den må være kald, ellers så blir det ikkje moccasmak men kaffismak, rør denne i og la det surre et par minutter :

Skitur6.jpg

 

Så heller du på litt melk og rører dette inn. Best blir det med H-melk, men hadde kun lett denne gongen :

Skitur7.jpg

 

So smaker du litt undervegs, og heller meir melk i dersom den bli for søt.. Denne oppskrifta er til ca 1.5 liter :

Skitur8.jpg

 

Ser ut som minstejenta kunne trengt eit lite smilekurs også, men fornøyd var ho, he, he.. :)

Skitur9.jpg

 

Så tager man eit par rista brødskiver, med rester frå julas gourmetpålegg, heimelaga rullepølse og sylteflesk og litt kakao, ahhh hærlig !! :mrgreen:

Skitur10.jpg

Link to comment
Share on other sites

Joda skiene dugde dei.. Riktignok ingen fjellski, det er ski som akkurat går i sporet i løypa, men det er stålkanter og Rottefella NNN BC bindinger, så dei duger stort sett for meg som tar meg 4-5 turer i løpet av vinteren.. Hadde veldig lyst på Åsnes sine fjellski, men lommeboka var ikkje einig..

Link to comment
Share on other sites

PerPålsa, den er god den der kakaoen, så den får du teste, spesielt med 3-4 ss med kald kaffi, moccasmaken er nice. :)

Stemmer nok det Gullars, det var inni skogen attmed der som han jaktkompisen min bur, der er det ei lysløype, som er kort og fin å ta med unger i. :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke dum den der kakao-oppskrifta hmmm.

 

Har forøvrig samme ski selv :-) etter et par åsnes rago som knakk, og et par fischer 109 som knakk. Med påfølgende dårlig service, spesielt fra ficher(må ha vært produksjons feil siden skia var 3mnd gammel), så kjøpte jeg Madshus Voss ski. Har faktisk ikke savnet breiere ski etter dette heller :P Mye bedre ski å gå på etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...