Jump to content

handelskammeret, legge ut mere info.


Dexter

Recommended Posts

hei.

 

 

Mulig dette har vært oppe før, men fant ikke noe. Mulig jeg ikke er godt nok kjent her til å finne den isåfall.

 

ser en del på handelskammeret, synes det er mye dårlige annonser, virker ikke som mange er interessert i å selge det de har.

F.eks:

 

pen rifle selges 308.

bud ønskes.

 

 

jeg får ingenting ut av slike annonser, så klikker meg rett ut, enda jeg er på utkikk etter "nye" våpen.

samme med de som legger ut bilde, (ikke alle selvfølgelig) er så vidt man skimter våpenet\utstyret på bildet, pga at det står en bikkje i veien e.l.

 

hva med noen krav til de som legger ut annonser?

bedre informasjon.

bilde av den tingen du skal selge ikke alt annet rot som man har liggende.

kontakt info: helst tlf nr, eller minimum en mail. og hvor i landet, behøver ikke hjemme addr, men kommunen f.eks.

 

 

 

er jeg helt på jordet?

Link to comment
Share on other sites

vel, jeg er litt enig. særlig i at kaliber og litt andre vesentligheter bør stå. jeg gidder heller ikke ta kontakt på de mest anonyme våpenannonsene selv om jeg har ledig plass i garderoben.

Er litt mer avslappet til hvor i landet dette er hen. Legger ikke ut slike opplysninger selv heller. mulig jeg rr litt paranoid, men jeg ønsker ikke å opplyse unødvendig om hvor våpeneieren Trombone befinner seg til fler enn de som faktisk trenger å vite det.

 

bilder? ja gjerne, men det er litt mindre viktig i første omgang. er det spennende kan jeg be om det i mail.

Link to comment
Share on other sites

Er litt mer avslappet til hvor i landet dette er hen. Legger ikke ut slike opplysninger selv heller. mulig jeg rr litt paranoid, men jeg ønsker ikke å opplyse unødvendig om hvor våpeneieren Trombone befinner seg til fler enn de som faktisk trenger å vite det.

 

.

 

så du tror en "kjøper" finner deg hvis du opplyser at du bor i trondheimområdet f.eks?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...