Jump to content

PCladedagbok


slemmo

Recommended Posts

...men jeg gidder ikke betale en formue for RCBS Load og hva de heter .......

Jeg vet ikke om Point Blank tilfredstiller dine krav, men programmet har database for ladedata og en "mengde" andre funksoner.

Det er lite, 221kb, og det er gratis. Programmet kan lagres og kjøres fra diskett og minnepinner.

Programmet kan lastes ned her.

Link to comment
Share on other sites

...men jeg gidder ikke betale en formue for RCBS Load og hva de heter .......

Jeg vet ikke om Point Blank tilfredstiller dine krav, men programmet har database for ladedata og en "mengde" andre funksoner.

Det er lite, 221kb, og det er gratis. Programmet kan lagres og kjøres fra diskett og minnepinner.

Programmet kan lastes ned her.

 

har egentlig ingen krav siden jeg akkurat skal begynne å lade, men Point Blank så bra ut, samtidid ligger det nok litt tilfredstillelse i å lage noe selv også, kanskje ved hjelp av Excel eller Access, hvis tiden strekker til.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Bruker selv exel i tilegg til de notatene jeg bruker i bokform. Jeg synes det er greit å ha en kombinasjon. I exel-arket noterer jeg for hver gang jeg har vært på bana så jeg ser til en hver tid hvor mange skudd løpet mitt har gått. Lettvint så jeg slipper å regne selv. Har også utregning av andre prektiske mål/enheter her. Jeg selv synes dette er en grei kombo, men som sagt er jeg avhengig av å ha boka i tilegg, da jeg ikke gidder å skrive alt i exel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...