Jump to content

siklebilder: custom 1911er


evert

Recommended Posts

i denne tråden på THR viser en fyr frem litt håndarbeide:

 

http://thehighroad.org/showthread.php?t=491578

 

jepp, jeg finner slike bilder, også spinner det inni huet på meg: nå er det på tide å få commandern ferdig og funksjonell, men huff, jeg burde da hatt en i super også...

 

synes vi kan samle litt siklebilder i denne tråden: av customvåpen, "samlebåndscustom" som kimber og STI gir liksom ikke den samme pulsen.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller? :roll:

Hva ER det egentlig med disse 1911 sakene? Synes de ser veldig like ut stort sett alle sammen jeg. Men det er sikkert forskjeller. Vekt? Presisjon? Feel? Javel, men ingenting av dette vises på bilder.

Kanskje medisinen for meg er å slenge meg med og prøve en "fullblods" 1911 i 45 en gang? Kanskje jeg også forstår meg på dette her?

 

Ved nærmere ettertanke, så tror jeg ikke det er så lurt. Det koster jo mer enn en god middag på Stadtholdergaarden... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Ho ho, nå må jeg le :lol: du har helt rett Hipshot. Hadde fyken hatt litt dreis på fototeknikken, så hadde det vært utvilsomt. Det er ikke noe å lure på det Hipshot, det ER et JARVIS løp. De som forøvrig leverer til STI. (ialle fall har, ting endrer seg fort disse tider)

Snakk om å skjyter først og sjekke etterpå :P:P

Link to comment
Share on other sites

Greier ikke å slippe det med at vedkommende valgte å beholde de grepsplatene når han har kostet på så mye tid og energi på et så helstøpt bygg. Se særlig på den lille vika som står igjen bak ved fjærhus stopp pinnen. Den lille gleppa mellom treværk og magbrønn ække pen. Synd, trekker ned helehetsintrykke ganske mye. Det er sånn man ser med èn gang og irriterer seg over hver gang den er framme :evil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...