Jump to content

Bestille stæsj til Remingtonhagle


Joggen

Recommended Posts

Hvor kan en kjøpe div deler og stæsj til ei Remington 1187 auto hagle. Så feks på Remington sine USA sider hadde mye utstyr bla synt skjefte o.l. Er det noen som forhandler det i Norge, eller er det på Remington sine sider det er best å kjøpe sånne ting?. Hadde vært artig å "pimpa" den litt opp. Sjøl om jeg nesten ikke går på hagle jakt lenger.

Link to comment
Share on other sites

Jøss!, det visste jeg ikke, det med den nye forskriften. Hvor finner en den da?. Hadde ikke tenkt å gjøre noe veldig drastisk med den da. Hadde lyst å prøve å bytte ut treet med synt. Så på Remington sidene at det kostet 70 $. Kjøpe den orginale skulder reima som v ar av bildet i Remington katalogen.

Link to comment
Share on other sites

Nei hadde ikke tenkt å lage noe "hordcore bad ass rans hagle" hagle. Gjøre den mer praktisk og robust til jakt!. Sjøl om jeg har alltid syntes tre har vært finest, så får jeg mer og mer sansen for synt av praktiske årsaker. Har vært masse på jakt, å våpnene bærer preg av det.

Link to comment
Share on other sites

Erdet ikke slik at man ikke får lov til å forlenge magasinet i det hele tatt lenger? Og løse magasiner er også blitt "farlige" på både halvauto og pumpe.

 

 

Rundskrivet sier at hagler med mer enn 5sk magasin eller hvis det har løst magasin ikke kvalifiserer til den generelle dispen de har gitt. Finner ikke noe som sier man ikke kan forlenge sålenge man ikke går utover dette...

Link to comment
Share on other sites

5 skudd er mer en nok for meg bruker stortsett bare 2-3 stk(vet at det og ikke er lov, mer enn 2), for da blir den veldig fremtung. Kjøpte haglen brukt å fikk ikke med den pinnen som skal stå i magasinet. Men vet at det er blitt veldig strengt lov verk på auto våpen. Vet ikke hvorfor det er sånn.

 

Det jeg vil er først og fremst å bygge om treverket til noe synt, Remington har noen tøffe og flotte synt stokker, ala Mossy Oak å sånne. Svart synt ser ut som lekegevær. Har gått mye i busk og kratt nå under hjortejakten, å Saueren min bærer preg av det. Synes fortsatt feks lakka valnøtt er flottest å se på, men har oppdaget fordelen med robust synt. Kanskje et kortere og lettere løp til rypejakt å sånn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...