Jump to content

Kolbekam, ferdig fra utlandet


idawox

Recommended Posts

Hei, kom over denne siden. http://www.snipercentral.com/karsten.htm

 

Er den noen som har erfaring med denne typen kolbeforhøyer? Har en t3 light og 10 tommeltotter, vil dette fungere bra? Har lest litt rundt på andre tråder (Kjell olav og Sako 30-06), men dette virker da som en mye enklere metode? Koster i tillegg bare 55$ etter hva jeg kan se.

 

karsten7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hei. Som bruker av en lignende sak som jeg lagde selv så er jeg fornøyd. Med den kikkerten jeg bruker på den aktuelle rifla så hadde jeg ikke mye kinnkontakt. Dette ble mye bedre med denne type kolberyggforhøyer. Det er et par småting min løsning fører med seg av bakdeler;

1:Greia må av for å få pussestang inn i gjennom låskasse, jeg liker ikke å pusse fra munningen.

2:Sideveis plassering av kinnet var ikke helt optimal men ble bedre med bruk av varmluftspistol. Jeg brukte en plast som kan varmes opp og formes gjentatte ganger uten herding.

Totalt sett er jeg kjempefornøyd og rifla er bedre å skyte med. Kan anbefales.

Er ikke hjemme for tiden så jeg får ikke lagt inn bilder av løsningen min, men de bildene som ble postet i innleggene foran viser det som trengs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...