Jump to content

Ulovlig våpen på norsk forum- hvordan reagere?


Glenn_G

Recommended Posts

Har enda sida oppe, tenkte jeg skulle ta print screen av den, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det.. Hvor legger vanligvis filene seg?

 

Trykk Printscreen og paste det inn i et word document. should work

Vil bare opplyse om at blir bildet lagt ut her blir det fjernet.

Link to comment
Share on other sites

Hva i all verden var poenget med å gi beskjed om at tips var sendt til politiet hvis ønsket var at personen skulle bli tatt? :roll:

Kanskje vedkommende som ga beskjed på Goth-forumet, helst ville at personen skulle pisse i buksa og få den store skjelven?

 

Men foreslår at noen som har sida oppe, tar bilde av posten med guttungen på, og hans egne ord om at dette er et fullauto våpen, og sender til politiet.

 

Tenkte ikke på det selv.

Link to comment
Share on other sites

Har enda sida oppe, tenkte jeg skulle ta print screen av den, men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det.. Hvor legger vanligvis filene seg?

 

Ta printscreen, gå inn i et bildebehandlingsprogram (hvis du ikke vet hva jeg snakker om bruker du "MS Paint" som følger med alle windows-versjoner). Deretter kommer det litt an på bildeprogrammet, men for MS Paint trykker du Ctrl + V og "limer" printscreen inn, før du lagrer bildet.

 

Hvis det ikke fungerer tar du kontakt med meg på PM for ytterligere guiding ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...