Jump to content

Tips til hjemmelagd to-fot?


Ustu'n

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ser at trådstarter spurte etter en tofot til å feste på børsa. Dette er en god og gratis løsning til stående skyting:

 

- 2 brøytestikker av typen bambus

- Syltestrikker

 

Sur syltestrikken rundt brøytestikkene i egnet høyde, og brett stikkene ut i "X form". Ta anlegg med rifla- fungerer utmerket.

Link to comment
Share on other sites

har selv denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26217 e ikke helt sikker på hva vugge er for noe men det e iaf muligt å snu våpenet opp/ned og litt t sidenen uten å flytte på tofoten. kan og legge våpnet litt på skrå hvis jeg ønsker det.

 

er kun en liten skrue jeg irriterte meg over fordi den godt kunde vært lengre. i første bilde av manualen er det skrue 2. er m5 gjenger på den ... ordnet en forlenging selv o e helt fornøyd nå! ;)

Link to comment
Share on other sites

Så howahouge lenger opp her sa han hadde moddet festet litt...

 

tru jeg treng å gjøre noe av de samme, hvor er ikke helt fornøyd med det festet som er nå... :?

 

Hvordan gjorde du dette? :)

 

Noen som har noen tips til fremgangsmåte? :D

 

Jeg byttet ut platen som var med for å skru fast i kolben, med en mutter som jeg felte inn i fortreet ovenfra, under pipen, limte denne med araldit.

Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer at bruge knallert eller motorcykel-luftslange som jeg klipper i "skiver". på den måde får jeg gunnebånd der er meget holdbare og ikke rådner eller bliver møre i solen. Dem sætter jeg på bambusstave eller hasselstave. Dernest klipper jeg firkantede stykker på ca 5x5cm og klipper et hul i midten med en tang. Dem trækker jeg på stavene, så de ikke laver støj/ klaprer, hvis de slår sammen, når jeg går. Jeg har nu en meget billigt, lydløst og holdbart skydestok, som du kan have flere af og efterlade forskellige steder ude i terrenget, så du ikke behøver at tage dem med hjemmefra.

 

jes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...