Jump to content

22 hi speed Noen anbefalinger?


16/70

Recommended Posts

Hei trenger litt tips ang "raske 22lr " Har kun erfaring med std ammo og subsonic, noe som vanligvis har gitt meget god pressisjon. Men har nå tenkt å "Sprite" opp litt, har dere noen erfaringer om vilke hi speed ammo som gir en god pressisjon. Har en cz varmint om det kan være noe til hjelp. Takknemlig for svar :)

Link to comment
Share on other sites

Ojoj joda kan komme med mine ambefalinger.....

 

Remington med slik gullfarget kule, kommer ikke på navnet i farta.

Winchester lazer.

Cci minimag og stinger(stinger samler ikke i alle våpen men har samlet i mine 22lr rifler)

RWS highspeed.

 

Super ammo som samler bra.(I mine våpen da, du må prøve selv)

Link to comment
Share on other sites

Takker og bukker, drar og handler på mandag og hamstrer noen pakker av de nevnte slag. Blir spennende, drømmen var å skyte med subsonic opp mot 50 m og ha en hi speed som kunne "ta over" derfra og ut mot 75-80 m. Jeg skal komme tilbake om hvordan det har godt. Tusen takk for tips :D

Link to comment
Share on other sites

Remington Yellow Jacket går veldig bra i Brnoen til fattern. Ikke testa så mye høyhastighet i min egen. Winchester laser samler bra, men er ikke noen monsterhastighetspatron, da den har ei av de tyngste kulene jeg har vært borti, men er hardt ladd og gir veldig bra punch som du da etterspør.

Link to comment
Share on other sites

Hei, da har jeg prøve skutt litt, jeg har en god jakt kompis som satt på litt div. Våpen sjappa er som kjent stengt på søndager :( Satte opp en colt skive på 60 m, De jeg bruker til vanlig,eley subsonic gikk ca 9cm for lavt.Da disse går hull ihull på 40m. Prøvde Rem (veps) RWS hi velosity, CCI velositor, og Eley hi veloisty(med hare på) Alle de nevnte satt bra i den svarte delen av skiva,de som utmerket seg best var CCI velositor og Eley. De klarte å holde seg innafor 9"ern 3 (skudds serie) Dette var en posetiv overraskelse for meg, jeg slapp å skru så mye som et knepp :D På slutten av min uhøytidlig test stående med annlegg, kom en flokk med grå trost. Den ene satte seg på toppen ev ei furu ca 60-65 m fra der jeg sto, den ble formlig delt i 2 av eley hi velosety. Det var dette jeg håpet på ,men knapt hadde ville håpe på. Legge inn en hi speed, der subsonicen begynner å bli noe krom i banen.Å fortsatt kan skyte rimlig sikkert ut mot 70m Uten å måtte skru noe på kikkerten. Skal kjøpe inn noen andre også for test,men må innrømme at jeg har foreløpig har funnet frem til 2 meget sterke kanditater :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...