Jump to content

45 ACP Tanfoglio Witness


Dexter

Recommended Posts

En STI Spartan burde være et annet alternativ. Rimeligere enn Trojan. Lagd på Armscore, men holder man strengt på kvalitetskontrollen spiller det igrunnen ingen rolle hvor i værden det er laget. Ikke akkurat rakettforskning lenger, heller forige århundres teknologi :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ehh, ikke for å skremme, men ville holdt meg langt unna Tanf Witness.

Snakker om egen erfaring.

 

Kjøpte en som mitt første våpen, og har hatt ganske mye problemer.

Fikk tunet avtrekket (var 1.5mm kryp) hos Roy Baumann. Det er blitt nær perfekt.

Måtte file opp skuret, da jeg ikke fikk luft mellom skur og korn, og filt ned kornet.

Må også file ned ejektoren.

 

Alt i alt, hvis du kun er ute etter en 1911 å smelle med, er den jo grei.

Kan evt selge deg min, hehe.

Skal få den for 2500,- (med 200 skudd)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Den Witness'en burde være "ferdigtunet" da? Burde funke. Foresten, Syns ikke det er så stor grunn til å være missfornøyd hvis det var alt som skulle til av justeringer,

Det meste man får rett ut av esken er langt fra perfekt uansett. Unntagen min Springfield Custom Carry. Den bare virket hver gang. Men man får det man betaler for. Ca. 8500,- i 1991-kroner. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser ut som et bra valg. Rustfri er ikke akkurat min smak, men det er bare sutring fra min side. Smak og behag. Slipper unna med å holde finnishen oppe. I stede for å sende den til omblånering stadig vekk holder det med en bit Scotchbrite for å holde skrammene borte. resten sandblåser man.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...