Jump to content

Seng for en natt i Kristiansands-området?


jerognal

Recommended Posts

Hvorfor linker du til et hotell Beech? Fyren spør om å få overnatte hos noen.

Som jeg skrev til deg på PM Jerognal passer det dårlig til helgen, men ellers kan du få overnatte hos meg. Jeg kjenner deg fra Sluttstykketiden (sendte deg vel noen kuler til test av 375 i tidenes morgen), og traff deg både på Sluttstykket Fetlstevne, og sist på Kammersmellen09 nå i vår. Hvor din sønn skjøt bedre enn meg ( :x ). Selv har jeg jaktet med flere jeg har truffet på kammeret, og har tatt en øl med enda flere. Jeg synes det er helt greit at du spør kjente, også kammer(ater) om en seng. Jeg ville ikke ha åpnet huset mitt for hvem som helst av de 6000 registrerte medlemmene på kammeret.no. Men, Jerognal har jeg kjent lenge her. Han spør om en seng hos noen, og jeg synes det er rimelig frekt av deg Beech å linke til et hotell da. Om du ikke vil ha ham hjemme hos deg så kan du vel bare la være å svare.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er gjestfriheta folkens..

 

Må da være noen som vil hjelpe en Kammerat,kansje neste gang er det en av oss som føler behov for overnatting.

Eller står i beit..

Reis dokker opp og vis storsinn..slik som vi Nordmenn er kjent for ute i den store verden,iallefall liker den norskebefolkning den titteleringen.No har en av dokker mulighet til å vise såpass respekt for en god Nordmann..

 

Lykke til Jerognal

 

Mvh Tommy-T

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tenkt meg et besøk av Jerognal. Fyren virker veldig sympatisk med god kunnskap om jakt, våpen og samfunn. Men telemark blir vel for langt fra Kristiansand.

Hadde han kommet hit en tur skulle han fått hørt det, ang den RB'n jeg har bestilt. Hans skyld, da jeg ble heltent etter å ha lest om svartskjeggen. Så skulle jeg tatt frem konjakken, eller hva han nå enn liker, å pumpet han for kunnskap om behandlingen av disse børsene. Må vel kanskje finne et navn jeg og på RB'n. Har to Lene Marlin i skapet fra før, så her blir det vel å bikke i retning black sabbath eller noe :)

 

Lykke til Jerognal

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tenkt meg et besøk av Jerognal. Fyren virker veldig sympatisk med god kunnskap om jakt, våpen og samfunn.

 

Jerognal er en knakandes kjekk kar! Det kan eg skrive under på.... :D:oops:

 

Telemark passet nok ikke helt denne gang, men takker for omtanken.

 

Mullins har tilbudt en bred sofa, så det ser ut som det fikser seg....

Kjører fredag, ligger over i Mjøndalen til lørdag. Utpå dagen til Kr.sand for å hente deler, så til Mullins for å ete og sove. (Tar med noen godt til kvelds om det passer, Mullins....)

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var bra besøk og jeg og fruen hadde det artig med besøk fra Bergen bare la det bli flere besøk fra vestlandet her nede . og bra hjortefilet du hadde med som jeg gjorde mitt beste for skulle behandle bra . og bra kaffemaskin og praten gjorde det bra også .

 

For de som lurer så var oppskriften enke, bruner steken i panna til den er god og brun , med løk, hvitløk, og fløte samt 3 ss med kvede syltetøy siste minuttene i panna, inn i ei form på 200 grader og ca 1 time i ovnen, og kokte poteter og grønnsaker som tilbehør .

.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...