Jump to content

Søknadsprosess ved byte av pistol


Humbo

Recommended Posts

Eg lurer på kva normal saksgong er når ein vil byte våpen innafor same kaliber. Tenkte å byte ein Ruger Mark II i eit meir egna konkurransevåpen i .22. Må ein gjennom heile prosessen med godkjenning frå klubben, dokumentasjon på aktivitet etc? Og krevst det at det forrige er selt og omregistrert før ein får løyve på eit nytt våpen?

 

Takkar og bukkar for svar.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Du må jo gjennom 'mølla' på nytt ja. Dvs at du må levere en ny søknad til lokalt våpenkontor med dertil hørende gebyr.. :evil:

Angående 'godkjenning' fra klubb og dokumentasjon av aktivitet: Dette er vel litt avhengig av hvor lenge det er siden du søkte om det våpenet du har nå...

Men det er vel neppe mye jobb å ta med dette i en ny søknad?

Hvis du søker om nytt våpen med grunnlag i at ditt gamle skal byttes ut, er det vel vanlig at våpenkontoret godtar din søknad og gir deg tid til å foreta salg / kjøp av våpenene.

Link to comment
Share on other sites

I vår klubb er det slik at en må ha ny anbefaling fra klubben ivertfall, og en skal ha minimum 4 oppmøter i løpet av en 12 måneders periode før en får en anbefaling. Synes det er greit at det er slik, om ikke blir det mange som får flere våpen bare foridi de "vil ha".

 

Når en har dette skrivet er det bare å søke som vanlig, og skrive at våpenet blir solgt (eller plombert) dersom søknaden blir innvilget.

Politiet pleier å skrive at søknad blir innvilget med forbehold om at det eksisterende våpen blir avhendet og våpenkort levert inn.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

I vår klubb er det slik at en må ha ny anbefaling fra klubben ivertfall, og en skal ha minimum 4 oppmøter i løpet av en 12 måneders periode før en får en anbefaling. Synes det er greit at det er slik, om ikke blir det mange som får flere våpen bare foridi de "vil ha".

 

Når en har dette skrivet er det bare å søke som vanlig, og skrive at våpenet blir solgt (eller plombert) dersom søknaden blir innvilget.

Politiet pleier å skrive at søknad blir innvilget med forbehold om at det eksisterende våpen blir avhendet og våpenkort levert inn.

 

Lykke til.

 

Anefalingene fra vår klubb er gyldige en stund frem i tid. Lurer på om det var 6 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Aktiviteten er grei å få dokumentert, men tar som regel nokre ekstra dagar å få tilsendt dette. Såg ein pistol som eg svært gjerne kunne tenkt meg, og vil difor ha litt fortgang i sakene. Eg kan ringe til det lokale våpenkontoret i morgon og høyre kva dei har å seie om saka. Eg håpar dei går med på å innvilge søknaden før eg har kvitta meg med det forrige, ellers kan det lett ta litt tid.

Link to comment
Share on other sites

Det er vanlig praksis at søknaden blir godkjendt før en avhender det eksisterende våpenet. Det ville jo vert idiotisk om en f.eks. solgte eller plomberte våpenet for så å få avslag på ny søknad. Du får nok innvilget med "klausul" om at pistolen du har må avhendes innen rimelig tid, TROR jeg. Hva sa de på kontoret ang. dette forresten?

Kan det være mulig at politiet kan oppevare ditt eksisterende våpen til du får solgt det kanskje?

 

Når det gjelder pistolen du skal kjøpe, har du ikke mulighet til å holde av denne, eventuellt betale et depositum? Det gjorde jeg sist.

Link to comment
Share on other sites

Ja då var dei tilbake på jobb på våpenkontoret. Snakka med ei hyggelig dame, ho sa at det berre var å søke på ny pistol og spesifisere på søknaden at ein allereie hadde våpen i det aktuelle kaliberet og at det skal selgast, og ei godkjenning skulle vere utan problem. Så då blir det å levere søknad i morgon.

Link to comment
Share on other sites

Ja då var dei tilbake på jobb på våpenkontoret. Snakka med ei hyggelig dame, ho sa at det berre var å søke på ny pistol og spesifisere på søknaden at ein allereie hadde våpen i det aktuelle kaliberet og at det skal selgast, og ei godkjenning skulle vere utan problem. Så då blir det å levere søknad i morgon.

 

Ja det er vanlig praksis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...