Jump to content

Beste pris på .45 ACP ammo


JegerBomX4

Recommended Posts

Bra priser det, men på feil kant av landet, he he.

Må nok vurdere en tur til Kr.Sand. er vel mer å se på i butikken deres. :D

 

 

 

hallo... d e jo bare en svipptur t kristiansand... å når æ e komen t oslo- e æ jo næstn framme.... ta dæ en ættmiddagstur :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Billigste jeg har funnet er Beveren Sport i Bevergrenda / Kongsberg.

Men XXL er slettes ikke så ille på pris de heller. Skal sies at jeg ikke har letet så veeeldig etter

billigere ammo etter jeg fant hos Bever'n til 3.24 kroner smellen. Husker ikke hva XXL lå på, men

var vel kanskje 3.70 eller noe slikt? Og det er greit, for det er betydelig bedre hylser og lade om igjen.

Link to comment
Share on other sites

Bladde opp i regnskapet, Fiocchi .45 ACP 230grain FMJRN koster 3.49 pr smell, altså en del mindre enn jeg først antok.

Og ikke så mye mer enn hos Bever'n. Grei pris synes jeg.

 

Bare for å kommentere din bemerkning om aktiviteten i denne tråden er nok det fordi de aller fleste av oss lader

.45ACP'en selv. Jeg synes det er greit å ha et par hundre skudd fabrikk i bakhånd, i tilfelle latskapen skal ta overhånd. :)

Link to comment
Share on other sites

Så i en annen tråd (.38 / .357) at salget av 'kjøpammo' var så lavt at prisene bare forsvinner rett opp.. Dette fordi folk her på berget lader disse kaliberene selv... Det er jo litt urovekkende hvis hovedtyngden av ammosalget skal basere seg på å hjelpe hjemmeladerene med 'friske' tomhylser... (Alt du finner i en vilkårlig våpenbutikk er en 50 pakning med tomylser..)

Jeg for min del skyter så forsvinnende lite at jeg ikke har råd til å kjøpe inn ladeutstyr i aktuelle kalibre (.32S&W, .38, .357, .45, 9mm og 7,65mm) :twisted:

Men foreløpig går det jo an å få kjøpt bra og rimelig ammo på østlandet!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...