SRD-15 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Hei Sitter her med en god gammel Margolin med knekkt tennål, er det noen som veit hvor jeg kan få kjøpt ei ny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 stor sjanse for at g-sports børsemaker har- holder til i askim, tlf nr:60816550 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 faen, du må ikke starte tråder om margolin! nå spinner det i hue på meg igjen... margolinen finnes både i den utgaven vi er vant til, og en mindre lommepistol som kalles "margo". en av hver burde være den perfekte komboen til finfelt/spesialfelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRD-15 Posted September 17, 2009 Author Share Posted September 17, 2009 faen, du må ikke starte tråder om margolin! nå spinner det i hue på meg igjen... Sorry, det var en glipp...Men for å stoppe spinninga så er det vel bare å kjøpe en å setta igang å file... Det er mulig vi kommer til å pensjonere de to vi har i klubben, men jeg skal ringe til g-sports børsemaker'n å høre hva han har å si. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gueide Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Mener at Winge hadde slike tidligere. Ikke umulig at det kan skaffes der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoanka Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Kan jeg kjøpe noen små deler av deres margolin om dem blir pensjonert? Jeg mangler utkasteren på min margolin. PM meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlavM Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 faen, du må ikke starte tråder om margolin! nå spinner det i hue på meg igjen... margolinen finnes både i den utgaven vi er vant til, og en mindre lommepistol som kalles "margo". en av hver burde være den perfekte komboen til finfelt/spesialfelt. Åhh ja, har kikket mange ganger på en Margolin, nesten den ultimate finpistol i mine øyne. Den er bare så...bra. Og at det fins en lillebror var jeg ikke klar over, kanskje også en søster? Margit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cz27 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Jeg synes å huske at det fulgte med noen deler da jeg kjøpte min for ca 25 å siden. Noen skur, korn, tennstift, dor, skrutrekker, avtrekkerfjær, rekylfjær, og noen fjærer til. Jeg sitter og ser på dem nå. Jeg tør ikke selge dem, for da kommer min pistol til å gå i stykker (Murphy er alltid til stede). Snakk med forrige eier. og han før det også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts