John H Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Ble i går annbefalt på pistol bana og ta en titt på denne sida. Fant jo sef noe snadder eg bare må ha da... Men ble litt usikker med om eg skal bruke JetCarrier eller norsk adresse? Noen som har erfaringer? John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvernga Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Jet Carrier fungerer fint! http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=716717 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
300 win mag Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Jeg har gode erfaringer med begge deler, så mitt tips er egentlig bare å finne ut hva som er billigst for deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 (edited) Da er det kansje enklest og få det sendt rett hjem.. John Edited October 13, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 (edited) Må bare få informere om at mine erfaringer med disse etter kjøp er meget positive. Varene annkom vel ca 2 uker etter bestilling,best rett hjem i posten til meg. John Edited October 13, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 den korrekte terminologien for praksisen du beskriver ovenfor er vel "smugling", evt "momsunndragelse". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenny Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ja, huff.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JegerBomX4 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 I tillegg til at det ikke er lov, som påpekt over; du har heller ingen forsikring når ting sendes på denne måten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 den korrekte terminologien for praksisen du beskriver ovenfor er vel "smugling", evt "momsunndragelse". Det kommer jo alt an på hva varene kostet. Dersom varene kostet under 200 NOK så er det ikke momsplikt. Jeg bestiller alltid for under 200,- når jeg handler fra Glockparts, og får varene rett heim i postkassen etter ca ei uke. Og betrakter meg ikke som økonomisk kriminell av den grunn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts