Jump to content

Ulovlig salg av jaktfilm " I bukkenes rike" hos Jaktdepoet.


Mia

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå eier man strengt tatt ikke sin egen tråd, men det er klart at Mias ønsker veier tungt i en slik vurdering. Og det er aldri noe problem å åpne en tråd igjen om noen skulle ha noe relevant å komme med.

 

Jeg synes dette kan være et greit tidspunkt for å sette strek, med mindre JD ønsker å svare er det vel ikke stort mer å si om saken. Noen innvendinger?

 

Fulmen

Link to comment
Share on other sites

Lærerik lesning, dette. Her ser vi hvordan man IKKE skal drive butikk. For meg var det Jaktdepotets svar i denne tråden som gjorde utslaget. Mitt lille nettsted hadde lenke til dem i lenkesamlingen. Ikke nå lenger.

 

Mia, jeg fikk lyst til å kjøpe filmen din. Kan du sende meg en PM med lenke til et annet sted den selges? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte min på jaktfall.no, men det er mange som selger den. Vet at Jakt & Friluft i Arendal og Magasinet i Drammen har den ihvertfall. Du får sikkert en PM fra trådstarter.

 

Går under det jeg vil kalle den beste rådyrfilmen så langt. Tar for seg bukkejakt og det er også lagt inn en utførlig demonstrasjon på lokk. Her kjenner man seg igjen og bare MÅ ut etter å ha sett filmen. Gled deg :)

 

Har forresten trådstarter planer om ny film ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...