Jump to content

Sunnmørsk SF-stevne 2009


deerhunt

Recommended Posts

Da er datoen for årets Sunnmørske SF-stevne satt til søndag 23 august.

Arrangør er som før Sæberget Skytterlag og banen er Sæberget skytebane lokalisert til Haramsøy i Haram kommune.

Dette er fjerde året vi arranger stevnet, og bruker "kammerlader" (tidligere "laffa") har to napp i vandrepokalen.

 

 

Send PM om du har spørsmål og eller ønsker å melde deg på. Flere opplysninger følger siden.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

I år blir eg desverre ikkje med, då eg mest sansynligt er på Meisingset (Tingvoll) og skyter felt der (og statestikken tilser at jeg har betydligt bedre sjangser der i klasse D med kort pang, enn på Sæberget med langvåpen). :wink:

 

Men jeg skulle gjerne ha vært med, får håpe datoen passer bedre neste år. Skal se om jeg ikke kan hedre Sæberget og SF med å skyte i Sæberget capen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Spurt etter meg? mmm, på tide å ligge lavt kansje? :wink:

 

Vi får håpe neste års stevne passer bedre, og så får vi håpe kammerlader stikker av med trofeet. Så dere får finne på nytt navn på neste pokal. KF kansje? :wink:

 

Jeg har i vertfall kost meg glugg i hjel på Sæberget de to åra jeg ar vært der. Kosligere folk og sted å være, får man nok lete lenge etter. Håper så mange som mulig tar turen til litt uhøytidlig kappestrid.

Link to comment
Share on other sites

Spurt etter meg? mmm, på tide å ligge lavt kansje? :wink:

 

Vi får håpe neste års stevne passer bedre, og så får vi håpe kammerlader stikker av med trofeet. Så dere får finne på nytt navn på neste pokal. KF kansje? :wink:

 

Jeg har i vertfall kost meg glugg i hjel på Sæberget de to åra jeg ar vært der. Kosligere folk og sted å være, får man nok lete lenge etter. Håper så mange som mulig tar turen til litt uhøytidlig kappestrid.

 

Hehe, neida, de har bare spurt etter han høye våpenselgeren :lol: Det var flere som var hellig overbevist om at du er selger.

Både du og alle andre er hjertelig velkommen til vårt ringe anlegg. Men om et partre år så blir det noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Hva står egentlig SF-for?

 

Holdt på å si "husker du den gang..."

Det er fjerde gangen vi avholder dette stevnet, det vil forøvrig skifte navn når vandrepokalen forsvinner. Kammerlader har to napp i den.

Etter litt diskusjon med noen (mod'er på kammeret) ifjor, ble vi enige om og vidreføre navnet inntil videre, men at stevnet kunne kunngjøres her.

PS. det står for SluttstykkeForum!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvordan det gikk på Sæberget i dag?

 

Våpenselger??? Kan det kansje ha noe med displayet vi hadde på pickupplanet ditt i fjor deerhunt? :lol:

 

P.s.

Det kan se ut til at jeg hadde rett i sansynlighetsberegningen min. :wink:

 

Det stemmer nok det :mrgreen:

 

Jeg kommer med resultat så snart jeg får etablert kontakt med arrangørene :!:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...