Jump to content

Terra skadeforsikring


Finnlight 338WM

Recommended Posts

Har nå, på kort tid hatt to tilfeller av STORE dyrlegeregninger pga skader på bikkjene.

 

Har opp gjennom årene prøvd flere forskjellige forsikrings selskap, med dertil blandet erfaring.

Har de siste årene brukt Terra forsikring, gjennom sparebanken min. Og ja, de er litt dyrere en de andre. Men fy for en service.

Sendte nå inn to skademeldinger på bikkjene, hver av de på opp mot 10 lapper.

 

Pengene ble, uten spørsmål eller diskusjon, overført til min konto samme dag som Terra mottok skademeldingen.

 

Har samme erfaring fra en tidligere skade oxo, der cola og digital kamera blandet seg i jaktsekken. Skademelding sendt på en Torsdag, pengene på konto på Lørdagen etter.

 

Skryt til Terra forsikring, og vil anbefale flere dyrevenner å vurdere Terra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også gode erfaringer med Terra. Min første Gordon Setter ble etter en stund (og en del dyrlege besøk) dignostisert med allergi mot gress og støv, samt hyersensitiv mage. Ble gjort en del tester før dette kom frem. Ikke noe roblem eller spørsmål stillt fra Terra.

 

Belastende om en må bekymre seg for om man får igjen penger når bikkja er dårlig...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...