Jump to content

Hei skal kjøpe meg CHRONOGRAPH M/ DISP


TommyK

Recommended Posts

Kjøpte nettopp den billigst Crony'en selv . Veldig fornøyd med den. Hadde Pact Profesjonal før og jeg får lik hastighet med de samme ladningene . Skjøt i stykker skjermene på Pact'en og fant ut at det ble dyrere enn en ny Crony som dessuten er mye lettere å ha med seg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har en slik ProChrono som hjemmelading og jaktfall selger. Har brukt den i 3 år nå uten problem. Som nevnt så slår den seg ikke av automatisk, men det er plass til et ekstra batteri i batteriluka.

 

Den viser både ms/fps. Skal du ha m/s må du holde inne review knappen når du slår den på. Ved siden av det har den 9 "strings" du kan skyte. Du kan da teste ut 9 typer ammo uten å nulle ut kronografen. Selv om du slår den av så har den lagret data til du trykker "delete string". Du kan derfor skyte, skru den av og pakke sammen. Når du komme hjem igjen kan du slå den på å notere ned hastighet osv.

 

Den viser fart per kule, høyeste verdi, laveste verdi, maks spredning, standardavvik og gjennomsnittshastighet.

 

En annen stor fordel er at den veier veldig lite. Tror det er under kiloen. Den har virket i alle vær og temperaturen jeg har prøvd den i (inkludert -20).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...