Jump to content

Advarsel om tyveri!! Neanderthalhunters.com


bobbcat123

Recommended Posts

Hei alle på kammeret..

 

Jeg er ikke glad for å meddele dere denne informasjonen, har holdt dette inni meg i over 14 dager men nå sprekker det.

neanderthalhunters.com, en nettbutikk i statene som bla. Bamrud har advart om tidligere (så ikke den advarselen tidlig nok....) er en skikkelig skurk!! har betalt han en god slump med penger, penger som skulle bli brukt til kampanje på utstyr som kanskje noen av dere har tenkt å kjøpe.

 

Jeg har ventet med å kommentere den andre tråden angående denne fyren inntil jeg har sikre bevis selv, henger meg ikke på andres tråder sånn uten at jeg er 100% sikker på kilden når det angår slike triste ting som dette.

Har til og med fått sporingsnr på pakken, fikk jeg sist fredag men ingen pakke reg. hos USPS, har mailen USPS og fått til svar at det IKKE er registrert noen pakke på dette sporingsnummeret. Videre har han sluttet å svare på mailene mine, ikke overraskende kanskje? Han har ikke flere unnskyldninger igjen på lager? Det har vært alt fra paypal trøbbel, til snøstorm og sist var det en stor streik hos USPS...?? sukk... blir utmattet av slikt..

 

Jeg vil også komme med en oppfordring til alle her inne, IKKE handle med denne fyren, det er vel nok at jeg har svidd fingrene mine skikkelig, unner ikke min værste fiende dette!

 

Videre utlover jeg dusør/bonus til de som er villig til å hjelpe meg i denne knipen, sammen er vi sterke og her er sikkert en eller annen inne her eller i andre forum som har kontakter som kan bidra til at denne floken løses, som sagt det belønnes!!

 

Ta kontakt på post@jegeriet.no" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - eller pm om dere vil... håper dette løser seg....

 

Ny info er at ting plutselig begynte å skje borti statene, derfor er ting ikke endelig. Gir mannen en siste sjangse til å rette litt på inntrykket. Nå er det helg og jeg vil ha andre ting i tanken en denne driten..

 

 

Mvh

 

Erik Wangsvik

Jegeriet

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Et tips, registrer deg på http://www.accuraterelaoding.com, og be om hjelp der. En Amerikansk side, i en størrelsesorden som får våre fora til å virke som... ja... små i alle fall ( :oops: kom ikke på noen god metafor) Der er det advokater, politifolk, importørere og eksportører og gud vet hva. Du vil får tips om hva du kan gjøre, og en helt annen respons på dusørløfte enn her, tipper jeg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ting endres seg fort når man trekker i trådene, ting er på gang hos Neanderthalhunters, fikk endelig svar fra han og nytt sendings nr. Pakken han sendte først var visst feil adresse og derfor fikk han den i retur i går.. Hvis ting endrer seg og han levere i henhold til kjøpesum mm. vil jeg "renvaske" han navn og rykte, rett skal være rett!!

 

Her er forøvrig klipp og lim fra mailen jeg fikk for 10 min siden: "erik: glad you did all that. package was returned from jacksonville for incorrect address. my bad. came back yesterday ..i am shipping this morning. that is why it was untrackable. here is the new tracking number.....usps xxxxxxxx us.

 

Denne tråden blir fulgt opp og endres ting seg vil jeg be Moderator slette denne tråden hvis alt ordner seg.

 

Erik

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Bestilte en peiler fra neanderthaleren i januar, pakken skulle sendes i løpet av noen dager.

Etter 3 uker uten noe livstegn, tok jeg kontakt med firmaet via mail. Fikk til svar at det var problemer med sendingen, men de skulle sende pakken så snart som mulig. Nye 2 uker gikk, sendte en ny purremail, da påsto firmaet at pakken hadde blitt feilsendt. De skulle selvfølgelig ordne opp... :? 2mnd etter jeg bestilte fikk jeg nok, jeg sendte en avbestillingsmail der jeg krevde pengene tilbake. Fikk da til svar at han ikke hadde peiler eller penger... :evil:

Jeg kontaktet VISA for ca 1mnd siden for å få pengene tilbake, saken er fortsatt under behandling. :x

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei Kjell Olav

 

Noe nytt er det, dvs- han har levert halvparten av det jeg bestillte og trukket meg for det dobbelte!!!!!!! Derfor til ALLE her inne, overhode ikke handle med denne fyren!!!!!!!!!!!!!Snakk om å være frekk.. hvor og hvordan går man frem nå?

 

Anmelde til politiet? gidder dem å bry seg tror dere?

 

Noen som har en ledig "ressurs" i statene? som kan kakke mannen i hode!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Du har noen muligheter som er skissert over, i tillegg kan du sjekke ut small claims court reglene for staten han ligger i som siste utvei (variant av konfliktrådet men med domsstolmyndighet...)

 

Hvis han har sendt via det amerikanske postvesenet (klarer aldri å skille ut annet enn DHL) er en anmeldelse for "postal fraud" etter sigende relativt enkelt å administrere også fra utlandet - det er nemlig en føderal forbrytelse og normalt belagt med relativt kvasse strafferammer, mandatory jailtime bla hvis beløpet er høyt nok.... :mrgreen:

 

Som Kjell Olav skriver er ett kort som ikke er tilknyttet bankkontoen også en god ide.

Link to comment
Share on other sites

Du har noen muligheter som er skissert over, i tillegg kan du sjekke ut small claims court reglene for staten han ligger i som siste utvei (variant av konfliktrådet men med domsstolmyndighet...)

 

Som Kjell Olav skriver er ett kort som ikke er tilknyttet bankkontoen også en god ide.

 

Et kort? ikke tilknyttet? hva mener du?

 

Uansett her er siste nytt om tyven over there. Ba en kompis om å sende mail for å høre om det var mulig å bestille varer og om han kunne sende varene til Norge, han fikk svar momentant! Limer det inn:

 

" ronny: i can ship them as soon as payment is received. with wire transfer it is almost instaneous. if you wire on Monday, It will ship tuesday and be there in about 4 days which is about normal delivery for norway.

here is the info and don't forget to deduct your 5% discount.

 

5% discount when using wire transfer or money order

 

wire transfer info:

 

BANK NAME: SUNTRUST

 

BANK ADDRESS: 6801 SE MARICAMP RD, OCALA, FL 34472

 

ACCOUNT NAME: NEANDERTHAL HUNTERS

 

ACCOUNT NUMBER: 1000075247139

 

ACCOUNT ROUTING: 061000104

 

IBAN OR SWIFT CODE: suntrus3a

 

MY NAME: BERNARD J O'DAY JR

 

MY ADDRESS: 605 BAHIA CIRCLE, OCAL, FL 34472.

 

bj"

 

Her står til og med bankkonto osv... flatlusa har fan ikke sjangs når det gjelder frekket!!

 

Dette skrev han uten å ha svart meg på mine 5 mailer (6 med den i dag) utrolig!!!!!!!! TYV!!!!!!! :evil::evil::evil::evil:

 

Tysh... (lyden av en Dahls som ble sprettet! må roe ned nervene)

 

Erik

Link to comment
Share on other sites

Her er forøvrig mailen jeg fikk til svar da jeg oppdaget det, og for ordensskyld så er det mandagen som var vi snakker om her, enda ikke hørt eller sett snurten av ting.

 

Sitat:

erik: interesting! 2- 3packs were banded together with yellow straps. you are obviously missing half the order. I suspect i know what happened. That raises the total number of units i have lost in norwegian customs to 8. simple fix. They are insured, I will file a claim with USPS on monday and ship you three more. If the rest of the shipment shows up next week(which it never does), its on the house. does it look like the package was opened? If so, make sure everything is there and works properly and let me know by monday morning.

 

bj

 

 

 

On Sat , erik t:

 

 



Hi

 

Why is there only 3 combos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i ordered 6 and you got xxx dollars from me!!!

Sitat slutt...

Link to comment
Share on other sites

Hei alle på kammeret..

 

Jeg er ikke glad for å meddele dere denne informasjonen, har holdt dette inni meg i over 14 dager men nå sprekker det.

neanderthalhunters.com, en nettbutikk i statene som bla. Bamrud har advart om tidligere (så ikke den advarselen tidlig nok....) er en skikkelig skurk!! har betalt han en god slump med penger, penger som skulle bli brukt til kampanje på utstyr som kanskje noen av dere har tenkt å kjøpe.

 

Jeg har ventet med å kommentere den andre tråden angående denne fyren inntil jeg har sikre bevis selv, henger meg ikke på andres tråder sånn uten at jeg er 100% sikker på kilden når det angår slike triste ting som dette.

Har til og med fått sporingsnr på pakken, fikk jeg sist fredag men ingen pakke reg. hos USPS, har mailen USPS og fått til svar at det IKKE er registrert noen pakke på dette sporingsnummeret. Videre har han sluttet å svare på mailene mine, ikke overraskende kanskje? Han har ikke flere unnskyldninger igjen på lager? Det har vært alt fra paypal trøbbel, til snøstorm og sist var det en stor streik hos USPS...?? sukk... blir utmattet av slikt..

 

Jeg vil også komme med en oppfordring til alle her inne, IKKE handle med denne fyren, det er vel nok at jeg har svidd fingrene mine skikkelig, unner ikke min værste fiende dette!

 

Videre utlover jeg dusør/bonus til de som er villig til å hjelpe meg i denne knipen, sammen er vi sterke og her er sikkert en eller annen inne her eller i andre forum som har kontakter som kan bidra til at denne floken løses, som sagt det belønnes!!

 

Ta kontakt på post@jegeriet.no" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - eller pm om dere vil... håper dette løser seg....

 

Ny info er at ting plutselig begynte å skje borti statene, derfor er ting ikke endelig. Gir mannen en siste sjangse til å rette litt på inntrykket. Nå er det helg og jeg vil ha andre ting i tanken en denne driten..

 

 

Mvh

 

Erik Wangsvik

Jegeriet

 

Ikke for å kuppe tråden,,, men kjeltringer finnes her inne også, har betalt for en revolver, til en av de mest kjente av kammerets brukere, men intet våpen i syne enda. 14 dager siden han skulle ha sendt meg våpenet, men posten ut fra Kristiansund har muligens punktert.....

:D

Link to comment
Share on other sites

Det er trist.... fy faaaaaaaaan.. men skjønner ikke at de tør, Norge er ikke stort og når du ikke har en fjord i mellom som beskytter litt må de ha nerver av stål. Jeg kjenner utrolig mange fra SS og her som bor rundt om i landet, ergo er det litt lettere med personlig oppfølging her til lands...

 

Få høre hvordan dette går, slike folk vil vel ikke Kammeret være stolt av?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...