Jump to content

Beste film fra Clausen


Beste film fra Clausen  

219 members have voted

  1. 1. Beste film fra Clausen

    • I skogsfuglens rike 2
      22
    • Elgjakt
      11
    • Rådyrjakt 2
      36
    • Hjortejakt 2
      24
    • Tiurjakt
      14
    • Rådyrjakt
      23
    • Småviltjakt
      16
    • Drømmen om storoksen
      17
    • Reinsdyrjakt
      31
    • Revejakt
      25


Recommended Posts

Her var det emmen stemning, gett. Synd at folk så lett lar seg spille ut misunnelse og andre dårlige egenskaper så fort de kan gjemme seg bak et alias. Men det er vel menneskelig. Pierre Aker har jeg lest mange gode artikler av, og fra Claussen har jeg sett flere gode filmklipp. Jeg kan ikke tenke meg at noen av dem gjemmer seg bak et alias for å harselere med den andre. Dette er sikkert bare misforståelser. Det kan være lurt å holde kjeft hvis man ikke har noe konkret å fare med.

 

Men la det ligge. Det jeg egentlig stakk innom denne tråden for å finne ut, er om det lå noen tips om gode filmer om løshundjakt på elg. Noen som kan hjelpe en stakkar som er i ferd med å gå ut av sitt gode skinn i utålmodighet over at det er så sinnnnsssyyyykt lenge til elgjakta?

Link to comment
Share on other sites

Kristoffer Clausen kom jo ut med " Elgjakt" i april 2009, her er det hovedsakelig løshundjakt. En film han har fått mye positiv respons på.

 

Ellers så har du jo "Elgjakt i jervens rike" av Per Forsethlund, som også har noe løshundjakt. En meget bra elgjaktfilm.

 

Så fins det vel endel svenske filmer av forskjellig kvalitet, men vet at endel liker "Löshundjakt i norr"

Link to comment
Share on other sites

Til Churchill!

 

Det virker som om du vil meg godt... Men vennligst stopp!

Ytringene dine slår tilbake på meg. En debatant insinuerer til og med at du muligens er meg..

Ser du sammenhengen?

 

Pierre Aker

 

 

Til Pierre Aker:

Ja, det er for ille. Jeg ser sammenhengen, og beklager så mye!

 

 

Akkurat når vi ikke trodde det kunne bli mer mistenkelig...

 

 

Jeg koser meg med rådyrfilmene til Claussen og hadde planer om å kjøpe P. Aker-produsert også, men vi får se..

Link to comment
Share on other sites

Her var det mye paranoia gitt,hehe,men nok om det. Jeg har flere av filmene til Clausen og synes de er helt topp.Hegn eller ikke hegn. Har dessuten P.Aker`s film om lokkejakt på rådyr. Kan trygt anbefale denne til folk som vil utvide horisonten sin hva lokking angår. Fikk mang en aha opplevelse jeg ivertfall!!Meget lærerikt! Stå på begge to,både Aker og Clausen! Lag filmer til oss,så er ivertfall jeg førnøyd :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Diskuterte denne tråden med en kompis, men vi ble ikke enige om Churchill faktisk er/var en konkurrent eller ikke? Det står mye i tråden, men ble det avklart? Er det noen som sjekker ut slikt i etterkant, fra Kammeret?

 

Kan vi stole på at konkurrenter ikke bløffer med innlegg, og unnlater å nevne at de har butikk/agentur?

 

VW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...