Jump to content

Påmelding Mountain Match


Recommended Posts

venter på haglestæsj og sitter å lader 223 å fore galilen med.

men gutta? jeg har aldri skutt praktisk rifle eller hagle før, bare pistol; så dette er jeg litt stressa for!

blir sikkert morro, men mye å lære!

hva bruker dere å lade om haglene med?

jeg ser for meg at den som klarer etterfylle magasin raskest vinner MYE på det.

 

Det er kun i Open det er lov med hurtigladere. I de andre klassene lades det med fingra. Det kan kanskje være en fordel å skaffe seg noen "dummy rounds" for å trene litt omlading.

Samt at man lager seg en "rigg" for å ha patronene i. Ta evt. kontakt med DK for å se den han har.

 

Jeg skyter Open så det stiller seg litt annerledes

Link to comment
Share on other sites

Gjør plass til en nederst på lista!

 

blackops92: Jeg forsøkte altså å melde meg på begge dagene via nettet, jf. min siste epost. Det er sikkert jeg som har gjort noe feil, eller kanskje er påmeldingssystemet med vilje lagt opp slik at hvis jeg melder meg på begge dagene, er det no go? Er jeg nekta igjen?

 

funderer på å bare bruke et vanlig patronbelte, og heller ta det med ro.

blir tross alt første stevnet mitt, heller treig enn DQ...

La meg i all beskjedenhet nevne tråden Praktisk-utstyr, Rem 870 / pumpehagle ...

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke samme helg som L3 standard pistol ???

 

unansett er jeg utenlands og har ikke mulighet å deltar. :(

 

Det er riktig at det er samme helg som NM Standard ja. Ser ikke ut som om det har lagt noen demper på påmeldingen. Vi er pr. nå overbooket med 5 personer(pga nettfeil hos webmaster fikk vi ikke sperret påmeldingen)

Vi skal inspisere banen på Skjærtorsdag, for å finne ut om vi kan øke antall deltakere fra 36.

Link to comment
Share on other sites

Turen på banen i morgen blir avlyst. Den blir senere. Men vi greier å øke antallet fra de 36 vi i utgangspunktet tenkte. Så alle som har meldt seg på får skyte.

 

Det blir 5 squader, og fem stager. Både i rifle og hagle.

 

Det vil også blir påmelding på fredagskveld på Sødorp gjestegård, samt tidlig på lørdagen på banen(og det blir tidlig, bare for å få folk til å gjøre det på fredag :D )

Link to comment
Share on other sites

Er ikke plagsomt redd for å bli kjent med nye folk (gjelder vel forsåvidt også noen av de påmeldte fra egen klubb også). Men det er nå hyggelig å dele opplevensen med folk en treffer igjen i klubbsammenheng, og jeg er nok av kategorien som hører med til nederst på lista resultatmessig, men med høyt sosialt utbytte... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Da håper jeg det går bra med kopi av innbetalingen, tre år med forespørseler etter nytt medlemskort har ikke resultert i noe annet enn at jeg har fått ryddet opp i ett dobbeltmedlemskap... :mrgreen:

 

Hvis du ikke fikk mail fra meg i går, så går det helt sikkert bra :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg blir nøtt til og melde frafall. Da blir det evt plass til en på venteliste.

 

Det er ikke sikkert vi vil slippe til flere fordi om noen trekker seg. Dette pga føreforhold på banen.

Hvis vi slipper til erstatninger for de som har meldt avbud, så vil dette bli varslet på onsdag eller torsdag.

Link to comment
Share on other sites

Ahhh - gjørme, ATV og festlige skytevåpen, med påfølgende øl - kan det bli bedre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(svaret er selvsagt *JA*, det kan man - trekk fra gjørma, legg på passe mengde sol og beibs i bikini - men man kan ikke få alt heller)

Link to comment
Share on other sites

Ahhh - gjørme, ATV og festlige skytevåpen, med påfølgende øl - kan det bli bedre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(svaret er selvsagt *JA*, det kan man - trekk fra gjørma, legg på passe mengde sol og beibs i bikini - men man kan ikke få alt heller)

 

Det er vel meldt bra vær til helgen da, men ikke nok til at det tørker opp.....

Link to comment
Share on other sites

Hei

Er ikkje praktisk skytter, men tenkt eg kunne legge ut eit lite råd til dere som skal til Vinstra.

Var på banen dere skal bruke i dag for å skyte inn ny rifla mi.

Her var det VÅTT! Mellom stanplass og blinker datt eg gjennom og fylte gummiskoene med vatten.

Får håpe det kan tørke opp litt til helga, men hadde ville satse på gode(høge og vanntette) sko og annledning til å få på seg noko tørt etter ein har "vore i ilden". Om det er nokon som skal "annvise" så er truleg vadebukse det sikreste valget! :lol:

Ønsker dere ei fin helg!

 

Knotten

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset, det var akkurat det jeg IKKE hadde håpet å høre.

 

Du som skal være i "graven" :D

 

Det blir nok dine scoresheet som havner i vannet, og jeg kommer nok til å "oppdage" det så sent at det ikke blir tid til en reshoot 8)

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det kan bli dårlig med deltakelse for min del.

Sitter å arbeider med jobbting, skal ha diverse møter fredag samt har ikke fått skutt inn hagle eller rifle.

Kikkerten er ikke kommet på riflen ennå, så det hele er litt på trynet.

Tar en avgjørelse i løpet av dagen. :(:(:(

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det kan bli dårlig med deltakelse for min del.

Sitter å arbeider med jobbting, skal ha diverse møter fredag samt har ikke fått skutt inn hagle eller rifle.

Kikkerten er ikke kommet på riflen ennå, så det hele er litt på trynet.

Tar en avgjørelse i løpet av dagen. :(:(:(

 

Er jeg overrasket... :D

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som det kan bli dårlig med deltakelse for min del.

Sitter å arbeider med jobbting, skal ha diverse møter fredag samt har ikke fått skutt inn hagle eller rifle.

Kikkerten er ikke kommet på riflen ennå, så det hele er litt på trynet.

Tar en avgjørelse i løpet av dagen. :(:(:(

 

Er jeg overrasket... :D

Arbeid er oppskrytt har jeg funnet ut.

Jeg tror jeg selger hele sjappa snart slik at jeg kan begynne å skyte litt mere igjen :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Mountain Match på Vinstra er et hygge stevne, så det er ikke så farlig om du bommer litt.( bare spør DK :D )

Svein Erik som har dratt igang dette stevnet fortjener all ros for innsatsen.

I år har Blackops92 og TFS gjort en stor innsats for å få stevnet på veien i samarbeide med Svein Erik og MGPS.

Det kommer folk fra Danmark,Tyskland,Nederland og England for å delta, og det er ikke dårlig :D

Link to comment
Share on other sites

Så opp igjen med spørsmålet: HVOR ligger banen ??? Vinstra finner jeg frem til, antagelig også sjappa som jeg skal innkvartere meg på - men skytebanen skulle jeg gjerne hatt en eller annen form for rutetilvisning/veisbeskrivelse på.... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...