Jump to content

Appetitt Hundefor.


gamp

Recommended Posts

Hei alle sammen.

 

Er det noen som har fått samlet seg noen erfaringer med det nye foret fra

Felleskjøpet?

Det skal etter sigende ta opp kampen med de "store og kjente" utenlandsmerkene og

bestå av råvarer av meget høy kvalitet. Dersom pris er fornuftig og kvaliteten så god

som reklamen sier, er det fristende å kjøpe norsk...

Link to comment
Share on other sites

ja det er ingen problemer med å fore med labb bare du velger det rette foret forhunden dvs valpefor aktiv etc.

men det er mye skit etter foring.

jeg har prøvd foret i 2 år og er godt fornøyd.

 

nå bruker jeg eukanuba og det er fordi jeg skifter etter to år uansett for å få variasjon. :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Sitat fra annonsen:

 

Nå lanserer Labb et helt nytt norsk premium hundefor med høy næringsverdi, suveren smak og høy andel av rent kjøtt. Appetitt er speielt ferskt og velsmakende fordi det er produsert i Norge av førsteklasses råvarer og med kort vei fra produksjon til hundens matskål.
Link to comment
Share on other sites

Labb og Apperitiff skal ikke være samme for, men produsert ved samme fabrikk. Etter å ha foret med Labb i mange år, måtte vi kutte ut pga atopisk eksem. (I likhet med mange andre)

Håper derfor at Appetitt består av andre råvarer som ikke utvikler dette. Jeg kjøpte en sekk i går bare for å sjekke

smaklighet for hundene og hvor mye som evt. "kommer ut i andre enden".

Prismessig kan jeg ikke se at det kommer noe særlig gunstigere ut ifht. de andre anerkjente merkene. Ca. kr.520,00 for

en 15 kilos sekk.

Regner vel med at de har utviklet dette foret på bakgrunn av at Labb etterhvert har fått et "frynsete" rykte i markedet.

Link to comment
Share on other sites

Og det frynsete ryktet er nettopp hud- og pels-problem hjå "Labb". Dyrlegar har også merka dette.

 

Eit norsk kvalitetsfor hadde vore max. Men dei av oss som har hundar med anlegg for hud- og pels-problem, er neppe villige til å gambla med foret. Eit billeg for kan bli dyrt når ein samlar opp dyrlege-rekningane.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så det nye merket på FK i forrige uke. De har nok funnet ut at de trengte en ny formel på hundemat. Min GS fikk svært dårlig pels av Labb Valpefor. Tørr, flassete og røytet masse.

 

Har nå byttet til Sportsmens Pride. Kan ikke sammenlignes i pelsen. Helt topp! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...