Jump to content

Para-Ordnance 45


6-speed

Recommended Posts

Har lenge hatt lyst på en STI Targetmaster i cal.45, men laaaaang leveringstid, og stadig høyere priser har sporet meg over på Paras nye Super Hawg. Den leveres som både single og doublestack dvs 8+1 og 14+1 i cal.45. Jeg har mest lyst på 14+ skudd, men er det slik at det er noen begrensninger på magasinkapasitet i noen øvelser f.eks felt? Jeg må jo ikke lade med mere enn så og så mange kuler. Det er mulig jeg spør dumt, men et forum skal vel kunne gi noen svar?

Link to comment
Share on other sites

Er nok ikke et dumt kjøp det, har lyst på den selv, men i single stack. Har lest et par tester av den og kommer bra ut, pen er også(viktig).

Uansett er Para bra greier, men det er et par ting jeg ser dem bruker ennå! Fjær huset er i plast, ville ha skiftet ut det med en i metall og sikkelig frest greps spor og brønn.

Muligens er magutløseren i plast også, husker ikke helt bilde fra testen, det skal vekk og inn med noe willson combat ol deler!

Ikke mye som skal til før en har en hullmaskin her! :D

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg har skutt med en modifisert p14 i både felt og praktisk i noen år, og den har fungert utmerket, men må desverre selges nå pga nye prosjekter. Hva gjelder fabrikk-nye para'er, er min opplevelse at tilpasningen mellom løp/ramme/sleide er så som så, og at avtrekket trenger en vesentlig oppgradering. Men når det er gjort blir de fine som snus :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig regnet med inn i prisen, en tur innom børsemaker. Det virker som det meste som kommer fra USA er halvfabrikat, om det da ikke er fra et av disse customfirmaene som er ferdig tunet.. Men den skal prøves først før jeg avsier noen dom over den.

Har kjørt Harley siden 1985, og det finnes vel ikke en eneste Harley som ikke er tuklet litt med for å for å fremstå slik eieren vil ha den, og det er vel mye det samme med pistol også..

Link to comment
Share on other sites

Skal ha min første pistol 45. Skal brukes til felt. Satser på brukt denne gangen. Har på hånden en Para Ordonance P14-45.

Para`n har vert hos kvalifiser doktor for oppstramming , avtrekk (sti),sikte (bo-mar),beavertail osv. Rigget for felt. (Rustfri)

Hva mener folket :?: Bør jeg gå for den :?:

Link to comment
Share on other sites

Har sett på akkurat samme pistol, tror jeg har bestemt meg for single stack. Syns den lå bedre i hånda. Så har jeg en p 18 9 fra før så.... Snakket med de bak våpen disken på xxl Lade i Trondheim. De trodde de kanskje kunne klare å skaffe super hawg'en. Hvis de kan, så er det vel mulig i flere xxl butikker rundt om.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...