Jump to content

Medlem Nr. 5000 idag !!


Mauser68

Recommended Posts

Gratulerer Torgeir, du er medlem Nr. 5000 her inne !!!! :mrgreen:

 

Dette synst me at me må gjere medlemmene her inne oppmerksom på og me vil herved gratulere alle her på kammeret, som eit forum i aukande vekst, for oss med sunne interesser !! :)

 

Me har også funne ut at Torgeir skal få ein påskjønnelse og vil overrekkja ein Kammer caps som gave. Det synst me at han fortjener i dag. Torgeir du får snart ein PM.

Det er litt kø i systemet etter at våre capser og plagg blei lansert, så du må rekne med nokon dager, før du mottar denne gaven, men du skal få den, vær du sikker. :)

 

 

Helsing styret og moderatorene. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja, då var det på sin plass Torgeir med ein gevinst.. Skulle berre mangle det!! :mrgreen:

 

Eg går og sirkler på kammersmellen eg også, men eg er usikker på om eg får det til. Men får heller prøve litt ekstra og henge meg på med ein eller annen som skal frå Bergen og bortover, så går det nok bra. :)

Link to comment
Share on other sites

Grattis, Torgeir og Kammeret!

Hadde en "måling" 21. februar, da var det 4776 medlemmer, altså 224 nye medlemmer på ca tre uker. Bra vekst det! :wink:

 

Så kan vi jo ha gjettekonkurranse med flotte premier på hvor mange vi kommer til å være feks 1. juli 2009, og/eller 31.desember. Regner med det blir gransking av medlemsstatistikk og hamring på kalkulatorer framover! :mrgreen:

 

Seriøst, synes kammeret burde ha noen uhøytidelige og morsomme aktiviteter på forumet som alle kan trekke på smilebåndet av og kvesse konkurranseinstinktet med. :wink:

 

Var vi mange på Sluttstykke forresten, før det gikk til hel...?

Link to comment
Share on other sites

Var vi mange på Sluttstykke forresten, før det gikk til hel...?

 

På SL ble det ryddet 2x blant inaktive medlemmer. Dette var da medlemmer som hadde vært inaktive i 12 & 18mnd mener jeg å huske.

Hvis minnebrikka ikke er helt feil justert så var det vel ca.6500-7000 da det ble lagt ned.

 

Alt dette med forbehold om jeg minnes riktig. Men jeg mener det ikke er så langt unna sannheten isåfall.

Link to comment
Share on other sites

Eg går og sirkler på kammersmellen eg også, men eg er usikker på om eg får det til. Men får heller prøve litt ekstra og henge meg på med ein eller annen som skal frå Bergen og bortover, så går det nok bra. :)

 

Om jeg skal reise så reiser jeg og ein kammerat nedover, så da kunne vi sikkert pakket bilen full i tull og kjørt ilag! bor rett utenfor bergen i rigtig retning!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...