Finskspets Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Fant en gang en side på nettet som omhandlet gaupe lyd hvordan denne høres ut,,,, men denne finner jeg ikke igjenn,,,,,er det noen som har link???? jeg og hjortefot blir glad for det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Å steike, det ramla mye rare lydbilder gjennom mitt lett forvirrede hode når trådtittelen var Gapelyd! He he! Forøvrig har gaupa heftig lyd ja, men vet ikke av opptak av det. Kommer nok nedover her! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenneth32 Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Fant en gang en side på nettet som omhandlet gaupe lyd hvordan denne høres ut,,,, men denne finner jeg ikke igjenn,,,,,er det noen som har link???? jeg og hjortefot blir glad for det Endre trådtittel, så kanskje flere gidder å åpne innlegget ditt. Lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finskspets Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 hehe det svirrer mye lyder i hue mitt å,,,,men fant ikke igjenn linken til den siden jeg leter ettr,,,,,,tenkte kanskje at det var en som har den her inne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finskspets Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 men du kennet,,,,nå gadd da du å åpne den så da gjør sikkert flere det også får gi det en sjangs har jo akkurat lagt den ut jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmonsen Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Har endret tråd tittel. Det er lov å gjøre feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenneth32 Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 men du kennet,,,,nå gadd da du å åpne den så da gjør sikkert flere det også Men så er jo jeg kronisk nysgjerrig da jeg sitter her aleine og kjeder ræva av meg også da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynxhunter Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Her: http://www.de5stora.com/omrovdjuren/lodjur/spar/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finskspets Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 Det var det jeg viste,,,,,, det var en som hadde den jeg var på utkikk etter takker og bukker så mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnlight 338WM Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 har du prøvd med: MJAU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nagant 762 Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Takker Lynxhunter. Har også vært på jakt etter den der, uten å klare å finne den igjen Nå er den lagra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finskspets Posted March 14, 2009 Author Share Posted March 14, 2009 har du prøvd med: MJAU ja men da ble j angrepet av en rev med vrengte ører og tett nese Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts