Glock34 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Noen som har erfaring med disse? Skal stå på ei salong rifle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stalker Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Billig skiit, styr unna! Jeg ville satset på en Zeiss 2,5-10x56 med rødpunkt og laseravstandsmåler på salongen! Det er det eneste som holder! Neida, jeg har en håndkikkert fra BSA, den fungerer ihvertfall fint såvidt meg bekjent. God kvalitet og ikke skranglete i det hele tatt. Kan ikke tenke meg at tilsvarende kvalitet på en riflekikkert ikke skal holde på en salong. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjortetrekk Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 BSA er heilt kurrante kikkertsikter til salong/luftgever. Prisen ligger på fra ca 340,- og oppover til ca 800,- Forskjellen på dei er ikkje mest optikken, men om du skal ha forstørring eller ikkje og lysåpninga. BSA kunne nok fort skapt problemer på eit skarpare kal med større rekyl, men siktet tåler fint "smellet" fra en 22kal Du kan fint nytte alluminium montasje som ligger på rundt 300-400,-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bukken67 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Fikk en BSA Catseye for en tid til bake, tenkte jeg skulle teste den og skrudde møkka på en 30-06. Fikk skutt inn børsa men det var det, gikk ikke mange skudda før ting begynte å skje, skrudde en vei mens treffpunktet gikk motsatt vei, vet ikke hva det var men tror kanskje retiklet løsnet. Men for all del, kanskje det går bra på en 22. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kay arne Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 har en bsa platinium 6-24x44 på i tikka kaliber 222 og den fungerer bra, ikke akurat det råeste man får kjpt men det duger i lange baner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
østeberg Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 kay arne hvor mye måtte du gi for det siktet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glock34 Posted March 11, 2009 Author Share Posted March 11, 2009 hvem selger BSA i norge?De jeg kikka på var i Unaiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipheron Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 rodan.no og xxl og sikkert mange flere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ko-stens Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 www.midwaynorge.com har noen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kay arne Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 kay arne hvor mye måtte du gi for det siktet det koster 1601kr på midway. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark76 Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Bestilte mitt herfra http://www.opticsplanet.net/ BSA deerhunter 2.5-10x44 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanden Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 har en bsa håndkikkert, og den fungerer utmerket.. har tålt mye juling å lever fortsatt i beste velgående;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filson Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Har 2 bsa kikkerter,et catseye red dot og et deerhunter,de står montert på hver sin marlin rifle cal 444 og 44 mag.De har tålt mer juling enn de andre og dyrere kikkertene som satt på disse våpna tidligere.Aldri hatt noe tull med dem og synes ikke jeg ser noe bedre med sikter som koster 3-4 ganger mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moose on the loose Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 BSA er bra nok til salong rifle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts