Jump to content

Jaktradio


El-JoniZ

Recommended Posts

Lafayette micro3 er å annbefale ihvertfall. :mrgreen: Litt å få taki deler( antenne,øremuslinger,batteri osv...), god batteri kapasitet, god rekkevidde med skogsantenne, lett å bruke-lett meny, tåler endel fukt/vann.

Og felleskjøpet selger micro 3 + pakker inkl lader og skogsantenne for 1890 kr.

Sikkert fordi Lafayette 5 nå er på markedet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte Lafayette 5, men valgte etter råd en mikrofon av type stor i stedet for den vanlige med slik blåfarget knapp. Den store skulle etter sigende være mer holdbar og vanntett.

 

Imidlertid gikk pluggen på denne i stykker første dagen. :evil: Når jeg dro opp pluggen fra stikkkontakten så ble innmaten stående igjen. Løs innmat på en slik plugg fungerer meget dårlig.

 

Jeg har latt meg fortelle at det kom nye mikrofoner på markedet sammen med Micro 5. Noen som vet om dette stemmer og om disse om mulig kan ha bedre kvalitet enn eldre utstyr? (Det virker ikke som om det skal så veldig mye til... :roll: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte Lafayette 5, men valgte etter råd en mikrofon av type stor i stedet for den vanlige med slik blåfarget knapp. Den store skulle etter sigende være mer holdbar og vanntett.

 

Imidlertid gikk pluggen på denne i stykker første dagen. :evil: Når jeg dro opp pluggen fra stikkkontakten så ble innmaten stående igjen. Løs innmat på en slik plugg fungerer meget dårlig.

 

Jeg har latt meg fortelle at det kom nye mikrofoner på markedet sammen med Micro 5. Noen som vet om dette stemmer og om disse om mulig kan ha bedre kvalitet enn eldre utstyr? (Det virker ikke som om det skal så veldig mye til... :roll: )

 

 

HEI

Di nye er mye bedre

Link to comment
Share on other sites

Var inne på permo.no nå.. Yaesu (VX-Hunt) til 2000,- så veldig fin ut.. Eller er det noen andre der jeg bør vurdere ? Evt, hvorfor ? :D

 

 

Har Yaesu VX 170, er kjempe fornøyd med den! Pappa har alltid handlet på Permo(permo.no) når han skal ha noe til Radio. Han er kjempe fornøyd med arbeidet dem gjør! Han har ikke hatt noen form for vare-forsinkelse, eller noen form for problemer!

 

Yaesu VX 170 er en topp jaktradio!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Min bror sliter med sin icom F3GS som klikker i øremuslingen stadig vekk. Mener jeg hadde det samme på min V8 og at det var instillinger som måtte til for å fjerne dette men klarer ikke å huske hva det var og hvordan jeg kom inn i menyen. Noen som kan hjelpe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...