Jump to content

Når kommer våpensøknad?


Guest fredrf3110

Recommended Posts

Guest fredrf3110

Hei, fikk invilget våpensøknad på søndag og betalte den på mandag kveld. Den skulle da sendes i posten hjem til meg. Den har enda ikke kommet og jeg lurer på hva som er normal tid på slikt?

Link to comment
Share on other sites

Guest fredrf3110
Hei, fikk invilget våpensøknad på søndag og betalte den på mandag kveld

 

Dette må du forklare nermere :oops:

Beklager, fikk den jo selfølgelig ikke invilget på søndag :oops: Men poenget er at jeg betalte den på mandag og den har ennå ikke kommet. :(

Link to comment
Share on other sites

Vanlig prosedyre er at du betaler ved levering av søknaden. Da er den IKKE behandlet og heller da ikke innvilget. Har du derimot fått beskjed om at søknaden er godkjent ved betaling (noe som ikke jeg har hørt om i Oslo..), burde du få den neste dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest fredrf3110
Vanlig prosedyre er at du betaler ved levering av søknaden. Da er den IKKE behandlet og heller da ikke innvilget. Har du derimot fått beskjed om at søknaden er godkjent ved betaling (noe som ikke jeg har hørt om i Oslo..), burde du få den neste dag.

Der jeg leverte den inn(grønland)driver de og pusser opp. Så ting ble ikke helt som vanlig. Jeg fikk levert den uten og betale. Fikk beskjed en uke senere at den var invilget og at jeg skulle betale til en konto slik at de kunne sende den neste arbeids dag.

 

Syntes bare det er rart at det tar så lang tid :shock:

Link to comment
Share on other sites

Du betalte mandag... betyr at betalingen ble registrert på politiets konto tysdag, så skal det vel gå eit brev med kvittering frå politiets bank til politiet med beskjed om at betalingen er mottatt (tar vel eit par dagar), og når saksbehandler får den kvitteringen så blir søknaden lagt i posten.

 

Tipper du får brevet mot slutten av neste veke.

Link to comment
Share on other sites

ikke for å gni det inn, men

Jeg postet mine 3 søknader på forrige fredag, fikk beskjed over tlf at de var godkjent på tirsdag, og fikk de i posten på onsdag.

Første våpen av de tre ble bestilt på onsdag og regner med å ha den i hendene tidlig neste uke.

Det er godt å bo på Romerike :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...