Jump to content

armalite AR-30


strand919

Recommended Posts

Her er en tidligere tråd ang blandt annet denne rifla:

 

viewtopic.php?f=9&t=13324

 

Jeg har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe meg en slik etterhvert i .300WM.

 

Hadde flaks ikveld og havna på samme vorspiel som Henning W (ble endel våpendiskusjon der ja :lol: ) og da spurte jeg om han kjente til denne, han hadde tafsa på en slik i USA og mente at det var et fordelaktig kjøp med meget god presisjon.

 

Må ha må ha.

Link to comment
Share on other sites

Hadde bare importøren vert serriøs hadde nokk dette blitt en populær rifle :roll:
:roll:

For å ikke hoppe til konklusjoner, spør jeg SPS TACTICAL: Hva mener du egentlig med dine to siste innlegg?

 

 

 

 

EDIT: sitering inkludert

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ønsker ikke skrive for mye om det, men det går i at jeg ventet i over 6 måneder på et våpen.

 

Hver gang jeg etter uker med telefoner og mail fikk snakket med JAG ble det lovet levering innen kort tid.

Noe de enda ikke har fått til.

 

At det er US state department som klusser det til, er vell bare en del av sannheten. det er ikke USSD som skal svare på mail eller tlf.

 

Har nå gitt opp hele våpenet og kjøpt meg et annet istedenfor.

Link to comment
Share on other sites

Vel, SPS TACTICAL, nå er jo mitt generelle inntrykk at JAG/Armalite.no er blant aktørene som leverer varene, for å si det på den måten. Jeg kan selvfølgelig ikke uttale meg om akkurat ditt tilfelle, og jeg skal ikke floskle over at en sak har minst to sider. Det skal imidlertid etter min erfaring fryktelig mye til før man klarer å treffe både Jon Andre og Øyvind på en dårlig dag.

 

Nå skal JAG få snakke for seg selv. Men jeg er i det hele tatt litt overrasket over å høre dette, og jeg er sikker på at hvis dette medfører riktighet, kan de selv utdype forholdet ved anledning. :)

Link to comment
Share on other sites

Ønsker ikke skrive for mye om det, men det går i at jeg ventet i over 6 måneder på et våpen.

 

Hver gang jeg etter uker med telefoner og mail fikk snakket med JAG ble det lovet levering innen kort tid.

Noe de enda ikke har fått til.

 

At det er US state department som klusser det til, er vell bare en del av sannheten. det er ikke USSD som skal svare på mail eller tlf.

 

Har nå gitt opp hele våpenet og kjøpt meg et annet istedenfor.

 

Hei,

 

Håper du nå har fått luftet dine frustrasjoner og fått utløp for litt "overtrykk".

 

De som betalte depositum/ hele beløpet fikk valget mellom tilbakebetaling eller å vente. Så vidt jeg husker returnerte vi innbetalinger til alle etter at tiden begynte å gå. Tenkte kundene satte pris på det. Dette gjaldt vel deg også?

 

Venter utålmodig på mange godsaker selv, skjønner frustrasjonen, men, men... De som kjenner oss vet at vi kun driver med sivilt salg av idealisme - penger er her ikke i alle fall... Dritt å bli hengt ut da...

 

Uansett, du er fremdeles velkommen som kunde hos oss.

Men da er det fint om vi kan flytte denne debatten over hvor den passer, telefon eller mail.

 

 

Mvh

Jon Andre

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hei er det noen som har noe erfaring med armalite AR-30 338. lapua magnum? har den god presisjon? er den godkjent til jakt?

 

Siden dette er en boltrifle er den i prinsippet godkjent for jakt.

En liten godnyhet er at den kommer i 4 nye kalibre, lager en info sak på den siden.

 

Skal man ha den i .338 må vi ta en prat på telefonen, det er nemlig ikke helt uproblematisk...

 

Er litt opptatt nå (barnebursdag) men skal samle sammen litt info med det første :wink:

 

Mvh

Jon Andre

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...