Jump to content

Front sikte till cz sp01 som inte är fiber?


SWEcerb

Recommended Posts

Posted (edited)

Hadde samme opplevelse som deg med fiber foran på min Shadow. Jeg er veldig fornøyd med helt sort forsikte og justerbart helsort baksikte, så du kan jo vurdere å kjøpe det samtidig hvis det er interessant. Jeg kjøpte et sett fra LPA som inneholdt begge deler. Tror så gjerne jeg kjøpte det av PVAS.

Edited by 300 win mag
Link to comment
Share on other sites

300 win mag skrev (2 timer siden):

Hadde samme opplevelse som deg med fiber foran på min Shadow. Jeg er veldig fornøyd med helt sort forsikte og justerbart helsort baksikte, så du kan jo vurdere å kjøpe det samtidig hvis det er interessant. Jeg kjøpte et sett fra LPA som inneholdt begge deler. Tror så gjerne jeg kjøpte det av PVAS.

Sitter redan lpa baksikte på min. Köpt brukt. Gott det är fler som inte liker fiber. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, SWEcerb said:

Sitter redan lpa baksikte på min. Köpt brukt. Gott det är fler som inte liker fiber. 

Jeg fikk min brukt med Doctor rødpunkt for 5000,- vel verdt den prisen vil jeg si. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg mistet fiberbiten på min Shadow 2 og likte ikke hullet som ble der, så mens jeg ventet på ny fiber i posten så dekket jeg til med en svart tapebit. Det funket overraskende bra, så kanskje det kan være en løsning å tette hullet med litt epoxy e.l. og lakke over?

Link to comment
Share on other sites

Hombre skrev (10 timer siden):

Jeg mistet fiberbiten på min Shadow 2 og likte ikke hullet som ble der, så mens jeg ventet på ny fiber i posten så dekket jeg til med en svart tapebit. Det funket overraskende bra, så kanskje det kan være en løsning å tette hullet med litt epoxy e.l. og lakke over?

Jo men kan hända jag vill ha fiber om jag tex ska pröva mig på dynamisk. Vill helst ha en och byta med. Men tack för tips. 

Link to comment
Share on other sites

Høres fornuftig ut SWEcerb. Jeg var begeistret en liten stund, men finner igjen siktebildet raskere med fiber så nå går jeg for det. Skyter for øvrig bare felt med denne. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

PVAS svarer som regel på mail men har nok mye å henge fingrene i så sånne ting skjer .

Hadde en forespørsel på mail til dei for en stund siden og fikk svar etter ca 3 uker😆 men når

det er sagt så beklaget de forsinkelsen for dette...

Edited by E-TEC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bartemannen skrev (På 18.5.2024 den 14.40):

PVAS har drevet siden 1895 og er i dag ledet av x generasjon.

Nyåpnet butikk og gode regnskapstall så de forsvinner neppe på en stund.

 

Men enig i at de bør besvare henvendelser.

Ok ska ge dom en chans till o purra. Kan gott ga glömt en henvendelse själv i jobbet nångång :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...