Jump to content

Innstilling av dier til altetande Mauser


kaffikjelen

Recommended Posts

Heilt fersk til heimeladinga (har enno ikkje gått til innkjøp av krut og kuler eingong) og har møtt mitt første problem allereie.

 

Føl ladeboka (frå 2006) sine instruksjonar for innstilling av die for heilpressing. Problemet eg møter er ikkje omtalt i boka: børsa mi et alt uansett kvar dia står – sjølv dei aller fleste upressa, eingongsskotne hylsene et og spyttar den fint ut att, utan merkbar motstand i hevarmen.

 

Nokre skotne hylser vil den ikkje mate frå magasinet, då halsen treff noko øvst i kammeret(?), men den kamrar den fint med ein hjelpande finger og slengjer den ut att i ein fin boge.

 

Det er her snakk om ein M98 i 30-06, hylsene er eingongsskotne (i den aktuelle børsa) frå Norma, og pressa er ei O-presse frå Lee.

 

Har eg eit unormalt romsleg kammer?

IMG_4375.jpeg

IMG_4373.jpeg

Link to comment
Share on other sites

kaffikjelen skrev (51 minutter siden):

Føl ladeboka (frå 2006) sine instruksjonar for innstilling av die for heilpressing. Problemet eg møter er ikkje omtalt i boka: børsa mi et alt uansett kvar dia står – sjølv dei aller fleste upressa, eingongsskotne hylsene et og spyttar den fint ut att, utan merkbar motstand i hevarmen.

Du skriver at hylsene er skutt i egen børse, og det er slett ikke uvanlig at engangs-(gjerne også flergangs-)skutte hylser fra samme våpen kamrer uten problemer. Og da bør du heller ikke helpresse dem, se Ladebokens beskrivelse for "delvis ompressing". Du bør imidlertid trimme dem om de overstiger maks lengde (63,3 mm).

Link to comment
Share on other sites

At hylser ikke mater i en M98 er ganske normalt. Da patronene "styrer" på kula fra magasinet. Regner med du skyter hylser fra eget våpen? Da er det normalt at de kamrer selv upresset. Bruker du plukkhylser har du romt kammer om de kan kamres uten pressing. Ikke nor problem det heller, bare du ikke driver med overdrevet helpressing. Halspress hylsene dine og kun prøv deg frem når du har skutt hylsene så mye at de starter å gi motstand under kamring. Hadde en M98 i 30-06 for mange år siden der jeg kunne plukke hylser i bøtta på banen og trengte kun å halspresse. Var veldig lett da en slipper smøring og dritt som en må med helpressing :P Som nevnt over bare pass på hylselengden og at du avgrader hylsene etter trimming 👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...