Jump to content

Snowpeak PP20


Razorback

Recommended Posts

Har ingen personlig erfaring, men PP20 har vært tema i noen tråder på Airgun Nation. Tror dette er den mest informative.

 

Personlig ville jeg sett meg rundt etter en brukt Steyr, FWB, Morini eller Pardini, men det kan godt hende PP20 er helt grei til prisen. Tviler på at Steyr, FWB, Morini eller Pardini er så mye bedre som prisforskjellen skulle tilsi, altså 4-5 ganger så gode, men på en annen siden så er det gjennomprøvde pistoler, brukt av toppskyttere verden over. Det koster å klemme den siste safta ut av sitronen... 🙂

Link to comment
Share on other sites

Helmet skrev (37 minutter siden):

   -  men det kan godt hende PP20 er helt grei til prisen.

 

Og prisen er - ? Noen som importerer den? Er luftpistoler "farlige terrorvåpen", eller er det mulig å importere sjøl, hvis ingen forhandlere gjør det?

 

( - jeg fikk jo lyst til å skyte luftpistol igjen men vil nødig legge ut mange ti-tusen for en Steyr eller FWB).

Link to comment
Share on other sites

Rundt 6.000,- ser det ut til. Kanskje opp mot 7.000,- med frakt og avgifter.

 

Fra Hurricane Luftvapen i Sverige ->  https://shop.luftvapen.se/nya-produkter-senaste-inlagda/snowpeak-pp20 men du må dra å hente den selv. Hurricane sender dessverre ikke til Norge eller den norske grensa.

 

Fra Krale i Nederland -> https://www.krale.shop/en/snowpeak-pp20/ 

 

Tror det går greit å handle fra de fleste land I Europa, utenom UK og av en merkelig grunn Sverige.

 

Game-On burde kunne forhandle denne, da de fører Artemis, og Snowpeak og Artemis ser ut til å være to siden av samme sak.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Helmet said:

Har ingen personlig erfaring, men PP20 har vært tema i noen tråder på Airgun Nation. Tror dette er den mest informative.

 

Personlig ville jeg sett meg rundt etter en brukt Steyr, FWB, Morini eller Pardini, men det kan godt hende PP20 er helt grei til prisen. Tviler på at Steyr, FWB, Morini eller Pardini er så mye bedre som prisforskjellen skulle tilsi, altså 4-5 ganger så gode, men på en annen siden så er det gjennomprøvde pistoler, brukt av toppskyttere verden over. Det koster å klemme den siste safta ut av sitronen... 🙂

Har selv både en Matchgun og en Hammerli, men interessant å se om noen kan få til uten å måtte presse det hvite ut av øyet. 😏

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...