Jump to content

Felt revolver?


Fozzy357

Recommended Posts

Hanoi

 

Jeg er vel egentlig ganske trygg på K19-modellene mine når det gjelder moderne magnumpatroner, spesielt 2,5 tommeren, den virker minst slarkete, men samtidig er den vanskeligst å skyte med.

 

På den annen side, Smiths J-ramme modell 60 finnes også i .357, blant flere andre, og den er virkelig liten og puslete. Er den trygg nok til magnumfelt?

Og hva med Ruger SP101 i .327 Fed.Mag., er den tillatt i magnumfelt?

 

gg

 

Fortsatt godt nyttår

Link to comment
Share on other sites

Og hva med Ruger SP101 i .327 Fed.Mag., er den tillatt i magnumfelt?

 

gg

 

Fortsatt godt nyttår

Magnumfelt 1: Fra og med .357 til og med .40, ergo vil ikke 327 Federal være lykken.

Den vil vel også ramle av lasset mht. minimum kulevekt på 140 grs. og ikke minst slite skikkelig med faktorkravet.

Link to comment
Share on other sites

Hanoi

 

På den annen side, Smiths J-ramme modell 60 finnes også i .357, blant flere andre, og den er virkelig liten og puslete. Er den trygg nok til magnumfelt?

 

 

Fortsatt godt nyttår

Du vil nok slite litt med faktor kravet (og litt sånn uviktige som å treffe på de lengstge holdene) men .357 utgaven av Jramma er biffet en del opp både fysisk og bedre metallurigi. Forholdsvis nye jern.

Link to comment
Share on other sites

Dø Fozzy,,, d er noen børsemakere som setter inn trykkule i selve avtrekkeren, det kan jo være en løsning for deg.

( tror Petter Bratlie, hos Børselars, har gjort en del slike )

 

Da er rammen like hel.

Takker for mye svar..

Tror nok jeg lar Python´n være i fred, og kjøper en 686 og lar den lide i benken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...