Jump to content

Fjerning av magasinsperre.


marlin .45-70

Recommended Posts

Er vel ikke lov å bruke mer enn 2 skudd på banen.

 

Nå var det ikke spørsmålet det er så lite relevant som du kan få det..... mannen lurer på hvordan han fjerner det ikke hvordan lovverket sier om skyting på bane...........

 

Men til saken hvis det er noe likt med beretta (franchien er jo berreta eid) så er det bare å skruv av skruven som holder forskjeftet på plass der er det et slags "gjeng stål" med noen "prikker" på puff disse inn med en nål spiker el. så er det bare å skru ut da kommer fjæra i ein h...... fart åsså er det en pinne som ligger løs fjern denne og du har fult magasin :wink::D

 

Lykke til

 

ps. det er sikkeli moro med mange skudd bære å peppre ivei (ja jeg vet at det ikke er lov på bane men hjemme i egen skog er det lite regler) :D

Link to comment
Share on other sites

Og kvar står det at det ikkje er lov med fleire skudd enn to på bane? Ingen konkurranser som har meir enn to skudd, men har aldri høyrt om noken som har vorte nekta litt moroskyting så lenge det ikkje går ut over sikkerheten. Folk med fulle magasin har eg sett de fleste baner eg har besøkt.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...