Jump to content

Pistolklubb tilknyttet nrof


Kakenonster1

Recommended Posts

Spørsmålet er om jeg kan bli medlem i en postolklubb som er tilknyttet nrof selv om jeg ikke har militær bakrunn ? Jeg vil bare skyte med pistol og eventuellt gå til anskaffelse av våpen men den eneste pistolklubben i min kommune er tilknyttet nrof, altså den heter ****** pistolklubb,nrof på arket

Link to comment
Share on other sites

 

NROF er ikke en pistolklubb, men lokalforeningene har gjerne pistolskyting som en av flere aktviteter.

 

Utifra det du skriver virker det  som om det ikke  er NROF som skyter her, men en annen klubb med tilknytning til NROF. En slik konstruksjon har jeg ikke hørt om før, men hvis det er saken, kan du kanskje bli medlem uten militær bakgrunn.

 

Det enkleste er vel å spørre dem.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Bäke said:

 

NROF er ikke en pistolklubb, men lokalforeningene har gjerne pistolskyting som en av flere aktviteter.

 

Utifra det du skriver virker det  som om det ikke  er NROF som skyter her, men en annen klubb med tilknytning til NROF. En slik konstruksjon har jeg ikke hørt om før, men hvis det er saken, kan du kanskje bli medlem uten militær bakgrunn.

 

Det enkleste er vel å spørre dem.

 

 

 

 

Åja  :) når jeg søker på pistolklubben så her lokalt så heter klubben "****** pkstolklubb nrof"  ja jeg får spørre men er redd for å stille dumme spørsmål 😆

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...