Jump to content

Win SXP Dark Earth Defender.


Nomad88

Recommended Posts

Hei folkens 

Jeg har ringt landet rundt for å få tak i den hagla jeg har lyst på men ingen i Norge få tak i den :( 

Jeg har jo hørt at endel folk har tidligere handlet våpen fra danmark pga pris og tilgjengelighet. 

Hvis dette lar seg gjøre så kunne jeg tenkt meg høre med noen i danmark om de får tak i den i denne fargen.  ( Har godkjent søknad klar ) 

 

SXP-DARK-EARTH-DEFENDER_1.jpg

Edited by Nomad88
Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår at han vil ha denne modellen spesifikt siden den har gjenga kasse for picatinnyskinne, men altså; drit i SXP, det er ei jævla drithagle, jeg har hatt og solgt. Dårlig kvalitet, dårlig tilpasning, dårlig finish, rust fra fabrikk, 0 herding av viktige deler. I tillegg går pengene til Tyrkia.

Tøff hagle og bøs og kul og alt sånt, men kjøp noe mer fornuftig......

 

Ole

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da jeg leste overskrifta   -

 

Sitat

Win SXP Dark Earth Defender

 

   -   trodde jeg et øyeblikk at det handlet om en ny sci-fi-film, med handling om at skumle aliens fra det ytre verdensrom angrep jorda, og satte både Putin og Biden ut av spill, men at noen hardbarkede karer fra Ytre Sogn reddet verden fra den sikre undergang.

 

Men så dreide det seg altså bare om ei skranglete hagle, med diverse fjortis-stæsj, produsert i områder av verden der "kvalitet" og "arbeiderrettigheter" ikke engang har kommet i fremmedordboka.

 

Jaja, så feil kan man ta - - !

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...