Jump to content

Blaser R8 i 6,5x55 SE 52cm løp: Hjemmelading/MRP og 140gr ELD-M


Hagenissen

Recommended Posts

Dama ville begynne så smått å jakte hjort i fjor, så då hadde eg endelig ett godt argument for å kjøpe ei rifle til ;) 

 

Blei som de ser ein Blaser R8 med kortpipe i 6,5x55 SE.

 

Skyt ein del langhold og tenkte å prøve ut kortpipa. Ut av hukommelsen tok eg utgangspunktet i norma sine tabella for Hornady 140gr SP, valgte MRP då det gav best fyllingsgrad og høgast V0. 

 

Ut i frå hukommelsen:

-  1. gangs skutt Lapua hylser.

- Winchester LR tennhetter.

- Hugsar ikkje i haudet antall gr med krutt som vart putta i hylsa, men var i allefall under maks ihht. tabellen.

- ELD-M kuler.

- C.O.L på 78mm.

 

Labradaren viste etter 10 skudds serie avg.V0 på 805 m/s. Syns dette virka vel høgt med 52cm løp. har 1 stk. patron igjen som eg skal trekke ut kula for å måle kruttvekta på nytt. Så skal eg duplikere og teste litt til, kanskje prøve meg litt vidare innanfor rimelighetens grenser. Null tegn til trykk, men ut i fra det eg har lese så kan ein ladde 6,5x55 ganske mykje hardare enn tabellane. om ein veit kva ein driv med naturlegvis. 

 

Nokon andre som har liknande løpslengde og som kan leggje framm målt hastighet?

 

Kva kan grunnen til min høge V0 vere? er kammeret og løpet på Blaser pipene trangare enn andre?

 

Fyr laus!

 

Link to comment
Share on other sites

Bare være klar over at Blaser pipene har 1:8,66 og med V0 805 m/s så har 140 grs ELD M en stabiliserings faktor på 1.39 og dermed ustabil.. sjansen for at du vil oppleve ovale hull i blinken er stor.. og at kulen vil oppføre seg svært «rart».. BC vil ikke stemme..og presisjonen vil være så som så.. skal denne kulen være i nærheten så må den lades til minimum V0 870ms.. med 1:8,66 rifle twist..

Link to comment
Share on other sites

aha, trudde dette hovudsaklig gjaldt for homogene kuler eg. Kan ikkje seie å ha hatt problem med presisjonen enn så lenge eller lagt merke til ovale kulehøl. nå har ikkje eg leika meg veldig mykje med ladningar til dette løpet endå, men treff jo 5cm x 5cm gongen på 375 meter. så presisjonen er jo godt innafor til jakt ut til 250 meter.

 

Men ser at berger og hornady oppgir minimums twist på 1:8 for 140gr. Så du har kanskje et poeng der. Kula har nok som du seie ikkje optimal stabilitet og BC, men dette merkast nok ikkje nemneverdig før avstanden vert 600m ++?

 

Har bestilt rafdal pipe 66cm i 1:8, denne bør funke bedre til skyting på litt lengre hold.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...