Jump to content

Kikkert med HØY forstørrelse.


Junell

Recommended Posts

Heisann!

I ein diskusjon om sauesanking med min gamle far, kom vi inn på temaet om kikkerter med høg forstørrelse, og kor høg forstørrelse det er å få på skivekikkerter/teleskop/spotting scopes som er i salg over disk.

Eg har leita litt på foskjellige nettbutikkar, og det ser ut som det høgaste som er å få er 60X.. Er det noko som veit om ein god kikkert med høgare forstørring enn dette?

Alle tips mottas med takk!

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

I ein diskusjon om sauesanking med min gamle far, kom vi inn på temaet om kikkerter med høg forstørrelse, og kor høg forstørrelse det er å få på skivekikkerter/teleskop/spotting scopes som er i salg over disk.

Eg har leita litt på foskjellige nettbutikkar, og det ser ut som det høgaste som er å få er 60X.. Er det noko som veit om ein god kikkert med høgare forstørring enn dette?

Alle tips mottas med takk!

 

eg meiner bestemt eg har brukt spotterscopes med 80 som høgste forstørrelse,men det er sjelden ein bruker det så høgt,

det blir ganske mørkt sjølv på lyse dagen..

 

Mvh O

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Plana var ikkje bare å sjå sauer, men også kunne sjå om det var dei rette sauene. Slik at vi slapp å ta ein tur over til nabokommunen for å hente det som viste seg å være feil sauer. :lol:

Eg reknar med at det blir ein 20-60X av eit eller anna slag, men det skadar jo aldri å ha litt meir å gå på i "the high end".

 

(...) eg meiner bestemt eg har brukt spotterscopes med 80 som høgste forstørrelse (...)

 

Hugsar du kva merke? Og kva objektivstørrelse?

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Plana var ikkje bare å sjå sauer, men også kunne sjå om det var dei rette sauene. Slik at vi slapp å ta ein tur over til nabokommunen for å hente det som viste seg å være feil sauer. :lol:

Eg reknar med at det blir ein 20-60X av eit eller anna slag, men det skadar jo aldri å ha litt meir å gå på i "the high end".

 

(...) eg meiner bestemt eg har brukt spotterscopes med 80 som høgste forstørrelse (...)

 

Hugsar du kva merke? Og kva objektivstørrelse?

 

Dette var en swarovski med 80 diameter, etter det eg husker haddde dei en 20-60 og ein 40-80 okular, det skal seies at den avdelingen som hadde dette får det dei ber om, det er mulig dei fikk den spesial bestilt, eg har ikkje sett den etter det..

 

Mvh O

Link to comment
Share on other sites

Har en kjenning som flesket til med et Tele Vue teleskop og diverse Nagler

okular med høy forstørrelse. (Binokular-forsats og gode greier.)

En opplevelse å se i under gode optiske forhold, (tidlig morninger, klare høst-kvelder). Minuset er at man mister mye synsfelt (,vanskeligere å finne det du vil studere,) og lys (især med optikk av lavere kvalitet.) I tillegg vil hildring og andre "forstyrrelser" i luften også bli ytterligere forstørret og være irriterende. Så i praksis vil man kanskje ikke vinne så mye på +60x , kontra mer vanlige 35-40x?

Personlig har jeg nesten ikke brukt teleskop noe særlig etter at jeg fikk meg en Swarovski SLC 15x56. Veldig bærbar og ekstremt behagelig i bruk, med et genialt lite stativ-adapter. Kunne av og til ønsket enda litt mer forstørrelse til små detaljer (øremerker), men reelt mye mer å se i kontra den vanlige 10x42'en.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...