Jump to content

Remington Footprint = identisk til remington ?


Biltema

Recommended Posts

Bare for å stille idiotspørsmålet.

Når man leser på eksempelvi Stiller så står det att den er bygget på en Remington fotprint, og att man da skal kunne benytte samme stokk. Vil dette gjelde uansett stokk/ når det er ei låskasse bygget på 700 designet. Har ett mdt chassi som jeg bruker på en Remington 700 LA og da ville vel også Stiller tac 300 også passe i denne. I tillegg så lurer jeg også på om man kan bruke deler om hverandre. Kan man bruke en 20 moa pic rail til Remington 700 la på en Stiller tac 300 osv. 

 

Enkelt og greit..

Når ei kasse er bygget på Rem, kan man da si att låskassene er 100% identiske, men att en av de bare har mer nøyaktig maskinering?

Link to comment
Share on other sites

Eneste man burde være obs på er størrelsen på rekylklakken og utløseren til sluttstykket. Er noen som har den montert på siden ala Sako, som gjør at den kan komme i konflikt med stokk eller chassis. Krever ofte bare litt dremling, men greit å være klar over det.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, msteiro said:

Eneste man burde være obs på er størrelsen på rekylklakken og utløseren til sluttstykket. Er noen som har den montert på siden ala Sako, som gjør at den kan komme i konflikt med stokk eller chassis. Krever ofte bare litt dremling, men greit å være klar over det.

Takk. Stiller har utløseren på siden ja.. Tror ikke jeg blir å velge stiller uansett, da man får en bruleprinta kasse fiks ferdig til 10 lapper mindre.. men greit vite om mulighetene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...