Jump to content

Lettvekts tikka t3


strommegj

Recommended Posts

Har pønska på det samme sjølv. Driv og "ferdigstiller" eit Rem. 700 prosjekt.

 

Har sett litt på Freyr og Devik når det gjelder lyddemper. Hausken har og nokre lette små lyddemparar. Veit det finns titanmodellar som er endå lettare, men då stig kostnaden over det eg er villig til å betale. Eg trur eg skal prøve meg med aktive øyreproppar og spare heile demparen. Får sjå korleis det fungerer til hausten

 

Når det gjeld kikkertsikte har eg landa på Leupold. Om du skal ha riktig lette kikkertar har dei eit par eldre modellar som er ganske lette. Eg har landa på ein VX III 2.5-8x36. Dette er vel helst ein kikkert for dagjakt.

 

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte nylig en Freyr & Devik Featherweight 196 demper. Den er litt større (og ubetydelig tyngre) enn den minste demperen fra Hausken, men har bedre effekt iflg. reklamen. Sitter på en rifle i 6,5x55, og jeg synes den fungerer helt greit. Den minste fra F&D, Featherweight 146, har også iflg. produsenten meget god dempning i forhold til størrelsen.

Pga. av nedsatt hørsel har jeg brukt aktive ørepropper siden 2004, først (programmerbare) SoundScopes fra Starkey, så litt med Jaktapparat Jeger'n, og nå med digitale CENS. Slike propper demper mindre enn aktive øreklokker, men er veldig behagelige under bevegelig jakt. Jeg mener de demper mer enn godt nok i kombinasjon med lyddemper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...