Jump to content

Hylster til HK USP Customs Sport


blackfish13

Recommended Posts

Hei lurer på om noen har tips om et hylster som passer min HK USP Custom Sport .40S&W? Helst noe du får kjøpt i norge.

Jeg er veldig ny innen dette og tenkte å prøve meg siden jeg har holdt på med vanlig konkurranse skyting en stund og har lyst og teste ut litt dynamisk.

Det med at den er Custom Sport gjør at den har høyere justerbare sikter og passer tydeligvis ikke i en standard USP hylster 😅

Jeg bruker et Double-Alpha Competition Belt og har magazine pouch til som passer, men tar gjerne også i mot tips til gode sånne også.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, aps said:

Tusen takk! :)

Noen anbefalinger? Hva jeg bør velge eller absolutt ikke bør velge? 
Har noe som funker bra til dynamisk, men fremdeles ikke ser for spesiell ut.
Tenker muligens den Blackhawk SERPA CQC så grei ut. 

Link to comment
Share on other sites

Ville IKKE kjøpt Serpa.

1: Kommer det sand/dritt under låseknappen får man plutselig ikke trekt våpen. Deete har vært ett markant problem i Irak/Afganistan

2: Har vært en del episoder med folk som har skutt seg selv ved at de trykker inn og trekker men er ikke flinke nok til å stoppe trykket. Dermed gled finger inn på avtrekker og pang. Joda, "feil" bruke av hylsteret men allikevel en dårlig designløsning IMHO.

 

Bl.a. LAPD har fullstendig bannlyst Serpa hylster og det samme har mange skyteskoler og instruktører i USA

 

 

Til dynamisk er vel DAA race hylster, CR Speed elelr Gugas det beste. Vil du heller ha "konvensjonelt" hylster hadde jeg nok kjøpt DAA PDR som også står på listen

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Cardinal said:

Ville IKKE kjøpt Serpa.

1: Kommer det sand/dritt under låseknappen får man plutselig ikke trekt våpen. Deete har vært ett markant problem i Irak/Afganistan

2: Har vært en del episoder med folk som har skutt seg selv ved at de trykker inn og trekker men er ikke flinke nok til å stoppe trykket. Dermed gled finger inn på avtrekker og pang. Joda, "feil" bruke av hylsteret men allikevel en dårlig designløsning IMHO.

 

Bl.a. LAPD har fullstendig bannlyst Serpa hylster og det samme har mange skyteskoler og instruktører i USA

 

 

Til dynamisk er vel DAA race hylster, CR Speed elelr Gugas det beste. Vil du heller ha "konvensjonelt" hylster hadde jeg nok kjøpt DAA PDR som også står på listen

Okey tusen takk for info! :)

Så ikke dum ut den DAA PDR Pro II nei :)

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Cardinal said:

Ser nå DAA har flere versjoner av PDRen, vet ikke hvilket som evt passer best til Custom Sporten, men bare send en epost til dem så får du helt sikkert fort ett svar.

Takker så meget! 

Ser de selger DAA PDR II i Norge men ikke på lager så skal høre med de hva de vett 😊

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...