Jump to content

Kjøp av Våpenskap


Tom J

Recommended Posts

Hei, 

Har tatt jegerprøven for kort tid siden og trenger da naturligvis et våpenskap. Så da lurer jeg på hva en burde kikket etter med tanke på størrelse og hyller hvis en tenker litt langsiktig.
Jeg har søkt og prøvd å finne noe fornuftig på tips til våpenskap her inne men det meste er eldre poster og linker fungerer ikke dessverre.
 

Har kikket rundt på nye skap og på finn etter brukte, de på finn forsvinner nesten før de kommer ut om det er "Plass" til 6 + våpen.

 

Hvilken tips har dere til skap?

 

Skapet til xxl ok? https://www.xxl.no/psso-psso-sns-5-gn-vapenskap/p/1165435_1_style
 

Hvordan er det med å kjøpe brukte skap, noe problemer med tanke på søknad?

 

Mvh Tom Stian

Link to comment
Share on other sites

Ingen problemer med brukt skap så lenge det er godkjent. 

 

Kjøp større enn du tror du trenger det du linker til er ikke allverden stort, hadde mye heller hoppet på det som er hakket større når de kommer på lager igjen.

https://www.xxl.no/psso-psso-sn-8-s7-1-vapenskap/p/1128229_1_style

 

Ellers er det forsåvidt skap i tilsvarende størrelse til omtrentlig samme pris der ute på markedet. Bedre å kjøpe litt romslig først som sist, så sitter du ikke der med skjegget fullt i postkasser når du blir bitt av basillen og kjøper litt mer enn planlagt, dama vil plutselig ha både hagle og rifle og ja, du skjønner. 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Tom J said:

Angående kapasitet jeg trenger.
Det blir fort en 3-4 våpen i skapet vil jeg tro, da det blir en jaktrifle etterhvert, hagle og salong. 
Også er madammen interessert i å kjøpe seg våpen etterhvert.

Kjøp så stort skap du har råd til og klarer å buksere inn i huset, disse skapene krymper ganske betydelig med tiden.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...