Jump to content

Hjelp til valg av kikkertsikte


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg trenger hjelp godtfolk. Eg har sett etter eit løp til blaseren min, i storviltkaliber og med opne sikter. Omsider dukka det opp noko so skjeldent som ei flett ny pipe i 338 win mag, med opne sikter. Ikkje mitt førstevalg i kaliber, men når det ikkje blir produsert piper til r93 lenger, kan ein ikkje være kresen.

 

Denne pipa tenker eg då og kombinere med lux'n eg har, med ein snedden liten kikkert. Då blir børsa ca 3,5 kg (isj), snasent til skogsbørse og der ein ellers har lange dager med børsa på ryggen.

 

Eg har ein bushnell ultra legend hd 1 75-5x32 liggande ny i eska som eg setter på pipa i første omgang. Den fungerer greit, det er lite, relativt lett, klår og skarp nok til jakt på dagtid og det er veldig god augeavstand, noko som er vesentlig på ei 338 win mag på ca 3,5 kg, men det har begrensinger. Eg liker ikkje retikkelet, som er eit ultratynt duplex. Eg har heller ikkje 100% tillit til det mekaniske i eit sopass billig sikte, so dersom eg i jaktsituasjoner skal skyte på lengre hold enn planlagt, vil eg ikkje våge og stille på siktet, og til slutt so er spennet på forstørrelsen ikkje allverden, blir det skudd på lengre hold synes eg x5 er litt snevert.

 

Drømmesiktet (sett vekk frå ein litt for kort augeavstand) hadde f.ex vore ein z8i 1,7-13x42 med ballsistisk tårn. Men eg må bruke fornuften og tenker at ca 10 000 er det eg tenke å bruke - er open for å kjøpe brukt.

 

Men eg har kjøpt ein montasje med ringer som er 25,4 mm for å kunne sette på bushnelen, og alt til blaser er idiotisk dyrt, inkludert montasjer - so det må bli eit sikte med samme mellomrør, men som generelt yter litt bedre enn det eg har. Eg ser etter noko med:

 

 - Gjerne litt større spennvidde på forstørrelsen.

 

 - Eit meir fornuftig retikkel eller opplyst retikkel/prikk.

 

 - Litt større objektiv, slik at ein hadde hatt ein sjanse i skumringa hadde vore ein fordel, men ikkje nødvendig f.ex 40 eøøer 42 mm.

 

- ballistisk tårn er eg blitt veldig glad i, men ikkje eit must.

 

 - det må være god augeavstand 

 

 - budsjett ca 10 000,-

 

 - mellomrør på 25,4 mm

 

 

Nokon tips etter kva eg kan sjå etter?

Edited by magnum_mauser
Link to comment
Share on other sites

Foreslår Swaro Z3.3-9x42 De leveres ikke til Europa, men noen importere selv uten at jeg vet hvordan, lander de på 10000. Brukt ligger de på 7-9k men er blitt sjelden på finn, men et autosøk kan løse det. De komer med flere retikler, som kan oppveie behovet for å skru. Det populære 4A har f.eks 2mill fra senter til tykk stolpe. Så er der brx retikklet som og har mill inndeling over flere trinn. Jeg har forløperen til dette sikte (3-9x42 Habitch) og det er ikke mange som slår det på glasskvalitet 

Edited by pererik
skriveleifer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...